2012. június 3., vasárnap

Nyári kandalló

Annyira vártam, hogy dekorálhassa nyári hangulatban! Már hetek óta ízlelgettem ezt az összeállítást, és végül ez született belőle...


Nekem a nyár olyan lustulós, lelassulós, csupa egyszerűség. Ilyenkor mindenhol tengerpartot, türkiz vizet, halvány sárgát és fehéret látok. Igazán egyszerűvé akartam tenni a dekorációt, tele pici kedves részletekkel...


Ilyenkor úgyis főleg kint vagyunk, és ott gyönyörködünk (feltételezve persze, hogy csupa napos de min. meleg napok várnak ránk nyáron...) nem "kell" akkora hangsúlyt fektetni a bentre...
Ezt a görögországi kis képet én hoztam férjemnek ismerkedésünk legelején. Édes nyári emlék, és olyan kék!! 

Ezt pedig a férjem hozta nekem Spanyolországból szintén 2 hónapnyi ismeretség után.. A kék és a fehér olyan nyári, édes emlék...

Direkt nem raktam ki ide más képet, csak ezt a kettőt. Egyrészt az egyszerűség miatt és hagyni akartam helyet, hátha valami szép képet vagy kirakható dolgot kapok/kapunk a nyár folyamán, ami valamiért különleges lesz...

  

Mindenkinek a lehető legszebb nyarat kívánom! Éljen a nyár!:)


 (és látjátok itt a fal már csupa fehér ;) )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kedves Látogató!
Köszönöm, hogy megtiszteltél bizalmaddal és látogatásoddal. Remélem, nagyon jól érzed majd magad nálam, és sok új ötletet tudok neked adni. Ahhoz, hogy hosszútávon működhessen a blog és sokáig tudjak az olvasóknak örömet okozni (és én is sokáig örömöm lelhessem az alkotásban), arra kérlek Téged, hogy a blogban megjelent tartalmakat ne másold, hanem a link megjelenítésével jelöld meg a forrást, mert rengeteg munkám van a kitalálástól a megvalósításon át egészen addig, hogy ide (igényesen) felkerülhessen bármi. Köszönöm megértésedet! ;-)
Szeretettel várlak vissza :-)
Fanni