2012. október 22., hétfő

Muffin kapszli és égősor - Ne csak lájkoljunk!

Biztos vagyok benne, hogy sokan ismeritek már a címben szereplő két dolog kapcsolatát. Meg ami ebből lesz.
Ősszel és télen nagy hangsúlyt fektetünk a benti dekorációra, mert szinte csak bent vagyunk a házban. A gyertyák, az égősorok, vagy bármilyen fénnyel való játék melegséget hoz be, és ha valójában nem is, de érzésre melegséget áraszt.

Na így voltam én is, hogy valami kell az ablakhoz/köré, amíg nem jön a karácsonyfa, mert olyan üres. Szeretem a gyertyákat is, de kevésbé érzem magam biztonságban mellette, mert hajlamos vagyok elfeledkezni róla és van egy ugri-bugri 3.5 évesünk, aki....

Így vettem elő a már ezer éves ötletet, pirosas-szürkés= tehát őszies színű muffin kapszlikat és a karácsonyi égősort, hogy csináljak egy kis hangulatot.
Khmm... pontosabban megkértem férjet, hogy rakja fel, én pedig lentről irányítottam a folyamatot...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kedves Látogató!
Köszönöm, hogy megtiszteltél bizalmaddal és látogatásoddal. Remélem, nagyon jól érzed majd magad nálam, és sok új ötletet tudok neked adni. Ahhoz, hogy hosszútávon működhessen a blog és sokáig tudjak az olvasóknak örömet okozni (és én is sokáig örömöm lelhessem az alkotásban), arra kérlek Téged, hogy a blogban megjelent tartalmakat ne másold, hanem a link megjelenítésével jelöld meg a forrást, mert rengeteg munkám van a kitalálástól a megvalósításon át egészen addig, hogy ide (igényesen) felkerülhessen bármi. Köszönöm megértésedet! ;-)
Szeretettel várlak vissza :-)
Fanni