2012. október 31., szerda

Halloween 2012

Idén sem lesz/lett még buli, mint két éve, mert ahhoz még kicsi Vince én meg gyenge :)
Viszont tetszik nekünk, amit ilyenkor is alkotni lehet, és ma pont jött a két öcsém is, így egy kicsit kedveskedtem nekik némi "hálovínes" dekorációval és aprósággal.

Tök lámpás pl muszáj volt faragni. Idén is elrugaszkodtunk a szokásos vigyorgós tökfejtől: Nimród megint választott, most cicát akart, én pedig ki akartam próbálni a sok látott ötletből egyet-fúrtunk mintát az óriás tökbe, s nagyon jól néz ki, ahogy szórja a fényt!


Láthatjátok a zöld tököt: eredetileg is zöld volt, de elkezdett besárgulni. Ezért egy kis gyöngyházas zöld akrilfestékkel visszaadtam a zöld színét.

kapuból és utcáról a látvány

Gyerekeknek készítettem szellemhabcsókokat, de sajnos elfeledkeztem róla kicsit, és inkább hasonlít kakikupacokra :D (mamám szerint "miselin" babákra), végül mindent felfalták, nem zavarta őket a színe :D 


Egész nap denevéres poharakból ihattak...


...és nyomtattam eredetileg tökre való mintákat, amelyeket kifestettünk...


Jelentősége nincsen, csak a móka kedvéért: ma az egész család narancssárga-feketébe öltözött. Még a kis Vincének is jutott narancssárga rugi :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kedves Látogató!
Köszönöm, hogy megtiszteltél bizalmaddal és látogatásoddal. Remélem, nagyon jól érzed majd magad nálam, és sok új ötletet tudok neked adni. Ahhoz, hogy hosszútávon működhessen a blog és sokáig tudjak az olvasóknak örömet okozni (és én is sokáig örömöm lelhessem az alkotásban), arra kérlek Téged, hogy a blogban megjelent tartalmakat ne másold, hanem a link megjelenítésével jelöld meg a forrást, mert rengeteg munkám van a kitalálástól a megvalósításon át egészen addig, hogy ide (igényesen) felkerülhessen bármi. Köszönöm megértésedet! ;-)
Szeretettel várlak vissza :-)
Fanni