2013. március 27., szerda

4évszak asztal/Tavasz

Folytatom a sorozatot.
(üzenet a jövőnek: mikor ezt a tavaszi asztal dekorációt posztolom (meg amikor fotóztam is), kint közel 10 centis hó van és 0 fokok.... csak hogy emlékezzünk, micsoda március vége volt :P )

Fricska a télnek, vagy a hétvégére ünnepi asztaldekorációnak egy kis tojásos-nyulas aprósággal kiegészítve, ha valaki szeret ilyennek dekorálni.
Mindenesetre mikor a szalvéta virágokat készítettem arra gondoltam, hogy a kertben vagy teraszon terítek éppen egy könnyű kabátkában, évszaknak megfelelő szellő fújja arcomat és csiklandoz a napocska.
Remélem nemsokára így lesz. Addig Annáékat megint vendégül láttam egy tavaszcsalogató ebéddel ;).


Áldott Húsvéti Ünnepeket Kívánok Mindenkinek!


4 megjegyzés:

  1. Szívesen odaülnék egy ilyen szép asztalhoz :-)

    VálaszTörlés
  2. Újfent köszönöm a meghívást! :) Egyébként már akartam reklamálni, hogy ha az időjárás szerint nem is, de a naptár már a tavasznál jár, és kérném a tányérkámat, pohárkámat! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úgy tűnik, bejött :P
      Olyan nincs, hogy sosem lesz jó idő :P

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kedves Látogató!
Köszönöm, hogy megtiszteltél bizalmaddal és látogatásoddal. Remélem, nagyon jól érzed majd magad nálam, és sok új ötletet tudok neked adni. Ahhoz, hogy hosszútávon működhessen a blog és sokáig tudjak az olvasóknak örömet okozni (és én is sokáig örömöm lelhessem az alkotásban), arra kérlek Téged, hogy a blogban megjelent tartalmakat ne másold, hanem a link megjelenítésével jelöld meg a forrást, mert rengeteg munkám van a kitalálástól a megvalósításon át egészen addig, hogy ide (igényesen) felkerülhessen bármi. Köszönöm megértésedet! ;-)
Szeretettel várlak vissza :-)
Fanni