2013. március 2., szombat

Tavasz és madárcsicsergés idebent is

A tavaszi és nyári időszakban dekorálok a legkevesebbet idebent, pontosabban a legvisszafogottabban.
Ennek van egy praktikus és egy érzelmi oka. Az érzelmi az, hogy mondhatnám dekorál helyettem a természet is, hiszen egyik pillanatról a másikra lesz tele virággal a kertem, már a napsütéstől "kidekorálódik" a ház. Ehhez kapcsolódik a praktikus ok, hogy akinek kertje van, annak márciustól (február közepétől), november végéig végeláthatatlan munkája van. Ehhez jön pluszba még egy kis munka, ha konyhakertje is és még kisbabája is, ja és nagytesója is :D. Persze ez nem panasz, de be kell lássam, hogy a "szabadidőmben" (= kicsi alszik, nagy oviban és/vagy apuka is itthon) mikor befejeztem a benti teendőket, muszáj kint is tennem-vennem, mert egy hétvége alatt nem lehet mindent, annyi mindent megcsinálni. Nyáron pedig, mikor kertészkedni nem lehet a hőségtől, csak locsolni és gazolni kell javarészt, mikor nem a medencében csücsülünk, idebent hűsölünk és az orrunkig alig látunk a melegtől... nemhogy a dekorációig :D...


Persze nem lennék én én, ha egy miniatűr időt nem szakítanék azért a benti dekorációra.
A "szokásos" kandalló hangulatnak és díszpárnahuzatnak meg kell lennie. Ehhez jön, hogy tél óta kell lennie valaminek a fürdőben is a mosdó mellett mert annyira tetszik és innentől folyamatosan jöhetnek a friss virágok az asztalra. Az idő nagy részét úgyis kint töltjük.

Reményeim szerint ügyes voltam, és ezek az ágak nemsokára virágba borulnak. Rózsaszín virágba <3


Ezt a díszítési módot annyi képen láttam az elmúlt hónapokban, hogy a végén már magam is kívántam egyet csinálni. Szőlővessző és borostyán.


Kedvem lett elővenni régi zöld párnahuzatokat, a karácsonyis szürkére pedig a kék szalag helyett gyorsan felvarrtam egy csipkét.


Egyelőre még tarka kanapén, de már alig várom az egyszínűt. Azon jobban mutatnak a mintás, színes dolgok.


És a "virág mindenhol", a fürdőben most sárga nárcisz, mert az illatos fehér jácintok elnyíltak.


Konyhaablakban pedig egy sárgás-pirosas tulipán. Az egyik virága épp elnyílt, de már mellette van másik 2 "duci" újabb, szóval egy ideig gyönyörködtetni fog :)


Éljen a tavasz, ennek mindenki örül, kicsi és nagy. Azt hiszem, most megint egy egész ország egyszerre lélegzik fel és örült az első tavaszi napocskának.

Mindenkinek kellemes feltöltődést kívánunk!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kedves Látogató!
Köszönöm, hogy megtiszteltél bizalmaddal és látogatásoddal. Remélem, nagyon jól érzed majd magad nálam, és sok új ötletet tudok neked adni. Ahhoz, hogy hosszútávon működhessen a blog és sokáig tudjak az olvasóknak örömet okozni (és én is sokáig örömöm lelhessem az alkotásban), arra kérlek Téged, hogy a blogban megjelent tartalmakat ne másold, hanem a link megjelenítésével jelöld meg a forrást, mert rengeteg munkám van a kitalálástól a megvalósításon át egészen addig, hogy ide (igényesen) felkerülhessen bármi. Köszönöm megértésedet! ;-)
Szeretettel várlak vissza :-)
Fanni