2013. április 5., péntek

Egy jegygyűrű párna

Készítettem egy jegygyűrű párnát a húgomnak (és vőlegényének), mert nyáron esküvője lesz.
Bár sok kézműves foglalkozik ilyenek gyártásával - én pl "Boudoir-os" Rékánál láttam először pár éve- ez volt a lényeg, hogy ÉN készítek egyet.
Direkt nem is néztem meg semmilyen fotót ezekről, azt szerettem volna ha teljesen saját elképzelés lenne.
A majdani dekoráció kék-bézs lesz, ennek megfelelően választottam alapanyagot.
A belső párnát varrtam, benne polisztirol gyöngyök vannak, amelyből van egy rakat, és néhány illatos gyöngy, amelyből egy kis zsákocskát kaptam, de nagyon erős illata van. Ettől a pár darabtól pont jó :)


a csipkének még a gombostű is jól áll ;)

Jó volt vele bíbelődni, csupa kézi öltés :) A két gyerek  és egyéb mellett egy hetembe telt :D
Megjegyeztem viszont megint magamnak, hogy  nagyon szeretek új dolgokat kipróbálni és úgy egyébként szöszmötölni, de nem tudnék/tudnám ugyanazt a fajtát csinálni folyamatosan. Még ha nem is születik két egyforma darab :) Szóval, le a kalappal a kézművesek előtt :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kedves Látogató!
Köszönöm, hogy megtiszteltél bizalmaddal és látogatásoddal. Remélem, nagyon jól érzed majd magad nálam, és sok új ötletet tudok neked adni. Ahhoz, hogy hosszútávon működhessen a blog és sokáig tudjak az olvasóknak örömet okozni (és én is sokáig örömöm lelhessem az alkotásban), arra kérlek Téged, hogy a blogban megjelent tartalmakat ne másold, hanem a link megjelenítésével jelöld meg a forrást, mert rengeteg munkám van a kitalálástól a megvalósításon át egészen addig, hogy ide (igényesen) felkerülhessen bármi. Köszönöm megértésedet! ;-)
Szeretettel várlak vissza :-)
Fanni