2011. november 18., péntek

Átalakított karácsonyfa díszek I.

Az idei karácsonyi díszítés mozgalmam egyik pontja, hogy a meglévő gömbjeimből próbálok átalakítgatni,a kézügyességeim határáig.
A kis óarany színű gömbjeimnek adtam egy kis csillogást néhány gyöngyből és gyöngykupakból. Nem kellett más még ezen kívül, csak egy ragasztópisztoly és damil. A kupak van a gömb aljára ragasztva és abba/hozzá fűzve a damil rajta a többi gyönggyel úgy, hogy a damilt visszavezettem a gyöngykupakba, hogy ne egy csomó legyen a díszítés alján. Egyik kupakot kicsit megnyomorintottam és kilapítva ragasztottam fel, másik maradt öblös.

öblös kupak

kilapított kupak


Ha előbb jutott volna eszembe, akkor még ajándékba is készítenék,és/vagy több féle variációban magunknak. De ezt már marad jövőre!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kedves Látogató!
Köszönöm, hogy megtiszteltél bizalmaddal és látogatásoddal. Remélem, nagyon jól érzed majd magad nálam, és sok új ötletet tudok neked adni. Ahhoz, hogy hosszútávon működhessen a blog és sokáig tudjak az olvasóknak örömet okozni (és én is sokáig örömöm lelhessem az alkotásban), arra kérlek Téged, hogy a blogban megjelent tartalmakat ne másold, hanem a link megjelenítésével jelöld meg a forrást, mert rengeteg munkám van a kitalálástól a megvalósításon át egészen addig, hogy ide (igényesen) felkerülhessen bármi. Köszönöm megértésedet! ;-)
Szeretettel várlak vissza :-)
Fanni