2011. november 20., vasárnap

Hímzett ajándékok

Egy (-kettő-három, vagy egy készlet) törülköző, akár a legolcsóbb fajtából is, sosem lesz melléfogás, ha ajándékozásról van szó. Főleg nem a kéztörlők, mindenki tudja, az csak úgy "fogy". De ha legolcsóbb darabokról is beszélünk, mitől nem lesz ez "gagyi"? A megoldás pl. ha hímzünk rá valamit, legyen az az illető(k) monogramja, valamilyen vízhez kapcsolódó minta, vagy felirat, vagy bármi, ami az ajándékozotthoz hozzá illik.
Én is készítettem ilyet, méghozzá nem csak törülközőt, de konyharuhát is. Bár a konyharuha nálam az, amit  a legkevésbé kímélek, egy sötétebb színű és mindenképpen jó nedvszívó darab nem rossz. Max csak kéztörlésre használják.
Ha már az idegen nyelvű daraboknál tartunk, én nem mindig az angolt preferálom-ha csak nem magyarról van szó, hanem van mindenkinek egy "nyelve" az anyanyelvén kívül. Én pl inkább spanyolos vagyok, hiába tudok angolul is, és Hédi, akinek készítettem ezt a konyharuhát németes. Hozzátartozik az ügyhöz még, hogy minden stimmelt: pont német nyelvű, konyhába való hímzés mintákat találtam, Hédi pedig pont németes.
Így történt, hogy egy jópofa, a fentebb kritériumaimnak megfelelő konyharuhára ráhíneztem, hogy Küche, avagy konyha németül. Épp akkortájt költözött össze barátjával (azóta a vőlegénye:)) a közös albérletbe és a konyharuha jó ajándékozás, főleg hogy így a staférungjához (is) járultam hozzá picit.


Emellett készültek hímzett kis türik is (nem Hédinek), amelyre "fürdőszoba" mintákat hímeztem. Mint ez a vizicsikó.

Karácsonyig még bő egy hónap van, bátran neki lehet állni hasonlóknak (ha csak nem előbb szeretnétek valakit megajándékozni), de úgy hiszem egy egyszerűbb de személyre szóló minta (pl az említett monogram) egy este alatt kész van. Közhely, de a lényeg a szándék, és miközben alkotunk valakinek, végig rá gondolunk (én így szoktam, nem direkt, magától jön), már attól különleges.

Gyerünk hímezni! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kedves Látogató!
Köszönöm, hogy megtiszteltél bizalmaddal és látogatásoddal. Remélem, nagyon jól érzed majd magad nálam, és sok új ötletet tudok neked adni. Ahhoz, hogy hosszútávon működhessen a blog és sokáig tudjak az olvasóknak örömet okozni (és én is sokáig örömöm lelhessem az alkotásban), arra kérlek Téged, hogy a blogban megjelent tartalmakat ne másold, hanem a link megjelenítésével jelöld meg a forrást, mert rengeteg munkám van a kitalálástól a megvalósításon át egészen addig, hogy ide (igényesen) felkerülhessen bármi. Köszönöm megértésedet! ;-)
Szeretettel várlak vissza :-)
Fanni