2011. november 14., hétfő

Függöny a játszószobába-KÉSZ VAN!

Mi az a játszószoba? A választ itt találod. Nemrég mutattam egy részletet, mi van készülőben. Most megmutatom, mi készült el? A bejegyzés nem arról szól, hogy kell római rolót készíteni, ehhez itt ez a szuper oldal, lépésről lépésre le van minden írva.
Turizni jó, mindig is tudtam. Amióta házasok vagyunk és ezzel együtt összeköltöztünk a közös kis kuckónkba, már más szemmel is járok turizni. Konkrétan most (ill. már múlt hónapban) úgy indultam egy turiba, hogy én találni fogok valami jó kis vászonszerű anyagot, esetleg egy függönyt, ami fehér vagy krém színű vagy legalább világos színű és elkészítem belőle a római rolót a játszószobába. Ilyen anyag, ami vászonszerű is és még fényt sem enged át=drága. ÉS KÉPZELJÉTEK, rögtön találtam méghozzá 1000 ft volt ez az emberes kis darab:


Minden kikötésemnek megfelelt, kivéve a méretét. Hosszra mondhatom, tökéletes, de szélesebb volt, mint amire szükségem volt. Így a fenti képen látható karikás részt, ami régebben a függönynek azon funkcióját szolgálta, hogy "ott" lehetett felfűzni a karnisra-levágtam. Ráhagytam pár centit, mert még "akármireisjólesz" (férjem kedvenc mondata tőlem...)
És...mivel még mindig túl széles volt, azt is levágtam és az aljára vágta, hogy tuti elég hosszú legyen.


A pom-pom szalag alul egyrészt dekoráció, másrészt jól megy a vízszintes csíkozáshoz, ami a merevítők helyét jelöli, és direkt narancs cérnával varrtam. Oldalán a  fenyő zöld  ferde pánt a dekoráción túl a szükség szülte, ugyanis túl vastag lett volna beszegni s így megúsztam a beszegést...

Az eredmény:

csak a szemléltetésért kötöttem fel, eredeti helyén másképp lesz

Az eszközök:




-egy alma (krumpli nem volt itthon, de az keményebb)
-egy sütikiszúró
-textilfesték
-jókedv és kreativítás
-két kicsi ügyes kezecske, akinek a gazdája mindenféle mókára nyitott..

Igen-igen, ha hiszitek, ha nem, NIMRÓD nyomta fel az összes csillagot ( na jó 1-2t én is, de tényleg csak 1-2t, mert ki akartam próbálni). A legutóbbi képen látszik is ennek "nyoma", mert itt-ott elcsúszott a minta, vagy csak paszmagolás lett, de nem bánom. Igazi kislurkós, játékos függönyt csináltunk, ami PONT tökéletes lesz a játszószobába. Mondanom sem kell, sírással zártuk a mókát, mert nem volt már hova rakni a csillag mintát, ő pedig: nagyon élvezte.

Néhány részlet fotó és hogy milyen felhúzva, Arra gondoltam, a zsineg végére rakok valami jópofa fa gyöngyöt is...




Alig tudom kivárni, hogy felrakjuk a helyére :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kedves Látogató!
Köszönöm, hogy megtiszteltél bizalmaddal és látogatásoddal. Remélem, nagyon jól érzed majd magad nálam, és sok új ötletet tudok neked adni. Ahhoz, hogy hosszútávon működhessen a blog és sokáig tudjak az olvasóknak örömet okozni (és én is sokáig örömöm lelhessem az alkotásban), arra kérlek Téged, hogy a blogban megjelent tartalmakat ne másold, hanem a link megjelenítésével jelöld meg a forrást, mert rengeteg munkám van a kitalálástól a megvalósításon át egészen addig, hogy ide (igényesen) felkerülhessen bármi. Köszönöm megértésedet! ;-)
Szeretettel várlak vissza :-)
Fanni