2011. szeptember 7., szerda

Játszószoba

Nem tudom mikor jött fel bennem az az ötlet, hogy nem elég a gyerekeknek saját szoba, de legyen külön játszószoba is. Ezt a spanyol viaszt (sem ) nem én találtam fel, én eddig az USA-ban láttam teljesen természetesnek, hogy van ilyen (jó mondjuk ott az is természetes, hogy 2 nappali van, alagsor meg egyéb kutyafüle). Viszont hogy miért merült fel bennem:
Két variáció forgott nálunk, attól függ épp melyik bugyi volt rajtunk. Ha külön saját szobájuk van a gyerekeknek, kéne valami kis közös kuckó, ahol együtt tudnak játszani, hátha (és ebben reménykedem) a külön szoba ellenére megtanulnak osztozni a játékokon, könyveken stb, erősíti a testvéri kapcsot. Ha egy szobában vannak, akkor meg azért kell, mert min 3 év korkülönbség lesz az első és második között (ha nem több) és se alvásciklusilag, sem érdeklődési körileg egy ideig nem lesznek egy hullámhosszon. Meg később, ha egyiknek aludni támad kedve, a másik attól még csinálhasson akármit, barát jön hozzá stb.
Na, nem forszírozom, a lényeg, hogy "nekem kell", hogy legyen  egy nyitott "dühöngő" méghozzá úgy akartam kialakítani, hogy a konyhából vígan rájuk lássak minden beavatkozás nélkül. Sikerült. :)
Viszont eljön lassan az idő, hogy dülőre jussak magamban, milyen lakberendezési technikát, avagy színeket, mintákat akarok látni eme helyiségekben, egyáltalán mit akarok???
A játszó szobával gyorsan megegyeztem magammal, nem nagy szobáról lesz szó, de arra pont jó lesz, hogy játszani a földön, polcok a falon, kis asztalka, alkotó hely és egy kis kuckós valami ahol közösen össze tudunk bújni (min 2 gyerekkel számoltam) mesét olvasni.
Használom majd a csíkokat mint térnövelőt, színes helyet akarok, de nem akarom zsúfolttá tenni, kell mindenféle praktikus tárolós hely. Lesz egy fal ahova kitaláltam egy megoldást a "friss" alkotásoknak (gyermek rajzait és egyéb alkotásait értem) amelyek egyben a helyiség dekorációs elemei is lesznek. Nálunk is lesz egy nagy fa a falon, de mivel már más lelőtte a fa alakú polc ötletemet, mást találtam ki helyette :) Néhány kép, amelyeket lementettem magamnak inspirációnak (forrás: google, pinterest....mint mindig :D)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kedves Látogató!
Köszönöm, hogy megtiszteltél bizalmaddal és látogatásoddal. Remélem, nagyon jól érzed majd magad nálam, és sok új ötletet tudok neked adni. Ahhoz, hogy hosszútávon működhessen a blog és sokáig tudjak az olvasóknak örömet okozni (és én is sokáig örömöm lelhessem az alkotásban), arra kérlek Téged, hogy a blogban megjelent tartalmakat ne másold, hanem a link megjelenítésével jelöld meg a forrást, mert rengeteg munkám van a kitalálástól a megvalósításon át egészen addig, hogy ide (igényesen) felkerülhessen bármi. Köszönöm megértésedet! ;-)
Szeretettel várlak vissza :-)
Fanni