2011. szeptember 11., vasárnap

Halloween party

Bár az időjárás jelzés szerint most még vasárnapig marad megint a nyárias idő (lesz még hideg eleget mi?) nem a hőfokhoz igazítunk némely ünnepet. Magyarországra is eljött a halloween láz, és tavaly már én sem bírtam magammal, rendeztünk egyet. Annyira sok ötletes félelmetes és gusztustalan kinézetű kaját találtam, és díszítést, hogy MUSZÁJ volt csinálni hozzá egy bulit. Bár, már meséltem korábban, hogy nagyon szeretek sajátos házibulikat rendezni magunknak (hát nem a hajnalig tartó, sárgaföldig ivós és mindenhova odahányós fajtát), azt mondhatom "pár" buli után, hogy akiket meg szoktunk hívni biztos jól szokták érezni magukat, mert különben lett volna kifogás miért nem jönnének el a többire. Vagy mazoisták :D
Na de térjünk vissza a halloweenre. Idén szeretnék más dolgokat is kipróbálni,  mert kevés dologból van, amit újra és újra megcsinálok.Így szeptember közepe felé lassan-lassan ki kell találnom a koncepciót, mert októberben szokták a halloweenes bulikat megejteni.
Nézzétek mi volt tavaly:
Meghívó
Szeretek mindenre meghívót készíteni s.k., meg van a varázsa elküldeni őket postán, és remélem akik megkapják szeretik megkapni. Vannak dolgok amelyeket, nem vettettem a digitális világ uralma alá :) A tavaly készült meghívók eléggé random módon és gyorsan készültek el. Scrapbookos papírból kivágtam ezeket a halloweenes mintákat és ráragasztottam az összehajtogatott meghívó lapokra.

Díszítés
mickey egér tökfaragás-nehéz volt

üres joghurtos palackokból szellempalackok

pókháló pókkal
Minnie egér tökfaragás
...és volt egy nagy pók az egyik képen a falon

Ételek:
a véres ujjlenyomatot neten kerestük, és a fantázianevek alá direkt odaírattam mi micsoda igaziból, hogy ne kelljen kérdezősködnie a meghívottaknak ill. ne kelljen kétpercenként odamenni elmondani mi micsoda
szellemhabcsókok



Fűvel fedett sír=spenóttal töltött krumpli+sajttallérok

 Volt még sajtleves cipóban és sült hagymakarikák. Nem tudom mennyire látjátok, de a tányérok szélén ill. félig belelógva az ételbe voltak gumicukor giliszták :D
Férjem kalóznak öltözött, férjem öccse biciklis ruhában volta, arcára véres sebet festettünk-ő volt az elütött biciklis, Nimródnak a pólóján volt egy világító csontváz én pedig boszinak öltöztem, de volt denevéres fülbevalóm is :D.

A meghívók, krumplis-spenótos, vérkoktélos, mozzarellás, tökfaragás ötletek a saját fejem szüleménye, minden mást kreatív újságban és interneten találtam. Általában a "halloween" kulcsszóval rengeteg mindent lehet az interneten találni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kedves Látogató!
Köszönöm, hogy megtiszteltél bizalmaddal és látogatásoddal. Remélem, nagyon jól érzed majd magad nálam, és sok új ötletet tudok neked adni. Ahhoz, hogy hosszútávon működhessen a blog és sokáig tudjak az olvasóknak örömet okozni (és én is sokáig örömöm lelhessem az alkotásban), arra kérlek Téged, hogy a blogban megjelent tartalmakat ne másold, hanem a link megjelenítésével jelöld meg a forrást, mert rengeteg munkám van a kitalálástól a megvalósításon át egészen addig, hogy ide (igényesen) felkerülhessen bármi. Köszönöm megértésedet! ;-)
Szeretettel várlak vissza :-)
Fanni