2011. szeptember 24., szombat

Őszi ajtódísz

Még sem gesztenye, sem szív alak, de nem is szárazvirág kompozíció. Sőt, nem is az ajtón fotóztam :) Elegem lett a kör alakú ajtódíszekből, évek óta ezzel jövök. Volt egy natúr színű képkeretem, aminek a belseje üveg volt (jó súlya volt...). Férjem kiszedte az üveget, én pedig lefújtam ugyanazzal a színnel, mint Szilvi ékszertartóját. A masnik blézerből vannak mint a párnahuzatok, és a középen logó díszecskék is egy régebbi függő díszem maradéka. "Mit találunk a ház körül" alapon, ingyen, mégis valami új született!
Az új merész színű ajtómhoz nagyon jól fog illeni :)







Azt hiszem ezt a képkeretet felhasználom a karácsonyi-téli ajtódíszhez is!

megjegyzés: az üres képkeret ilyen fajta felhasználási módja nem az én ötletem, előttem már számos kreatívoskodós emberke használta!

2 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kedves Látogató!
Köszönöm, hogy megtiszteltél bizalmaddal és látogatásoddal. Remélem, nagyon jól érzed majd magad nálam, és sok új ötletet tudok neked adni. Ahhoz, hogy hosszútávon működhessen a blog és sokáig tudjak az olvasóknak örömet okozni (és én is sokáig örömöm lelhessem az alkotásban), arra kérlek Téged, hogy a blogban megjelent tartalmakat ne másold, hanem a link megjelenítésével jelöld meg a forrást, mert rengeteg munkám van a kitalálástól a megvalósításon át egészen addig, hogy ide (igényesen) felkerülhessen bármi. Köszönöm megértésedet! ;-)
Szeretettel várlak vissza :-)
Fanni