2011. szeptember 20., kedd

Sz, mint Szilvi

Mindenki azt hitte, hogy ez egy szónak a része, a "köszönöm" vagy "ősz" de nem talált. Most aztán lehull a lepel!

bocsi a hátérért, de mire fényképezőt szereztem, kint már nem lehetett fotózni...

Történt ugyanis, hogy közös volt-osztálytársunk Edina, megmutatta milyen ékszertartót készített. A kreatívos-blog világ tele van már MINDENFÉLE ékszertartós ötletekkel, tényleg annyi féle megoldást láttam, hogy egy poszt nem lenne elég bemutatni. Edi a csirkehálós-képkereteset készítette el, ami Szilvinek nagyon tetszett. És hát Szilvinek 18-án volt a szülinapja, és nem mellesleg ott volt a bulin szombaton, így kapóra jött a "füles" mit kellene neki készítenem. 


Miért nem a csirkehálósat készítettem el, azt nem tudom, talán égtem a vágytól, hogy használhassam a dekopír fűrészt és fújhassak végre sprayfestékkel, így lett az "SZ" mint Szilvi keresztnevének monogramja.


Igazán nem akartam túl bonyolítani a dolgot, így lett a drótos megoldás, amelyre nemes egyszerűséggel lehet az ékszereket felakasztani. 
Mikor kész lett, nagyon üresnek tűnt az egész. Ok szép magentás színű (szerintem ez nagyon illik a Szilvihez), de kell rá még valami... Arra gondoltam, hogy nagyobb méretű, szép, fehér gyöngyöket rakok fel rá itt ott, épp csak mutatóba. Nem sikerült felfűznom. Akkor jött a B terv, ezek az édes virágocskák és pillangók. A drótot pedig csak meghajlítottam közvetlenül mellette, hogy ne csúszkáljon el.


Hátul pedig egyszerű szögekre tekertem fel a drótok végét és kapott 2 lábacskát megtartásra, mint a képkeretek.




Igaziból nem tudtam eldönteni, tetszik-e amit csináltam, vagy sem (mármint nekem). A lényeg azon volt, hogy NEKI tessen. Mondtam, hogy ha nem is tetszik, akkor is nagyon örüljön neki :) Nagyon örült :)


2010. szeptember 24. kiegészítés- elküldte nekem az új Tulajdonos, milyen használata közben :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kedves Látogató!
Köszönöm, hogy megtiszteltél bizalmaddal és látogatásoddal. Remélem, nagyon jól érzed majd magad nálam, és sok új ötletet tudok neked adni. Ahhoz, hogy hosszútávon működhessen a blog és sokáig tudjak az olvasóknak örömet okozni (és én is sokáig örömöm lelhessem az alkotásban), arra kérlek Téged, hogy a blogban megjelent tartalmakat ne másold, hanem a link megjelenítésével jelöld meg a forrást, mert rengeteg munkám van a kitalálástól a megvalósításon át egészen addig, hogy ide (igényesen) felkerülhessen bármi. Köszönöm megértésedet! ;-)
Szeretettel várlak vissza :-)
Fanni