2011. szeptember 8., csütörtök

Csipke(minta) mindenhova!

Szokták mondani, hogy a szerelmesek rózsaszín szemüvegen át látják a világot. Én mostanában csipkés, tüllös, fodros, rakott-szemüvegen keresztül látom a világot. Hála égnek ezzel nem vagyok egyedül, így nem érzem magam UFO-nak-itt van pl Évi, aki csoda csipkés és habos babos dolgokat készít. (ugye Évi, Te megérted a vonzódásomat?! :-D) és persze Juditról is kell említést tegyek, aki más területen használja fel a csipkét, mint mintát.
Nemrég találtam rá erre a cikkre ahol elsődlegesen a Fame Festivál-t mutatta be a BA oldal, elsőként kiemelve egy lengyel művészt, Nespoont.
Teljesen el vagyok ájulva milyen csodás dolgokat készített a csipkét és a csipkemintát felhasználva! Az összes kép itt látható a Budapest Avantgarde oldalán, én most azokat mutatom meg, amelyeket szívesen elkészítenék magunknak otthonra. 

Tipegők az udvarunkra:









Csipkés kerítést is akarok (bár ezt én már kitaláltam magunknak, de megint azzal a ténnyel szembesülök, hogy nem én vagyok az ötletgazda :/ )


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kedves Látogató!
Köszönöm, hogy megtiszteltél bizalmaddal és látogatásoddal. Remélem, nagyon jól érzed majd magad nálam, és sok új ötletet tudok neked adni. Ahhoz, hogy hosszútávon működhessen a blog és sokáig tudjak az olvasóknak örömet okozni (és én is sokáig örömöm lelhessem az alkotásban), arra kérlek Téged, hogy a blogban megjelent tartalmakat ne másold, hanem a link megjelenítésével jelöld meg a forrást, mert rengeteg munkám van a kitalálástól a megvalósításon át egészen addig, hogy ide (igényesen) felkerülhessen bármi. Köszönöm megértésedet! ;-)
Szeretettel várlak vissza :-)
Fanni