2011. szeptember 14., szerda

Kék esernyő

A facebookos oldalamon jól beharangoztam ezt a kék esernyőt, hogy vajon mit fogok vele/belőle csinálni, és biztos vagyok benne, hogy majdnem mindenki valami extrára gondolt. Mert manapság már olyan ötleteket látunk az internetes forgatagban, hogy tárgyak új felhasználási módot kapnak. (extra alatt azt értem, hogy pl pl pl pl-most gondolkozom-pl pl, hogy pl a befőttes üvegekből lámpa búra lesz...)
Akik erre vártak, rossz hírem van. A kék esernyőm maradt kék esernyő, amit esőben használok, de....
...kellett a kék alapon fehér pöttyös ballon/esőkabátomhoz egy jó kis esernyő ( amikor ezt a kabátot vettem, még nem éreztem, hogy pöttyös imádó vagyok, csak szükségem volt egy ilyen esős-szeles időre való hosszabb kabátkára és a pöttyös mellett még volt fekete és fehér. Egyértelmű, hogy a pöttyöset választottam, ezeken a  szürke hideg napokon legalább a kabátunk legyen vidám! Meg most már az esernyőm is :-D)
  
 Így vettem ezt a sima sötétkék esernyőt, és természetesen egy kedves kis csipkeszalagot varrtam körbe-körbe-körbe-körbe...
és mert szeretek flancolni-néha kell-és mert a kitűző jó, varrtam egy icikepicike kis kitűzőt, olyan virágformát. Rávarrtam.
Most már ide nekem az zivatart és szélvihart is :) Mosolyogva megyek elázni :D

(Igen, az esernyő tényleg vizes, és a második képen olyan, mintha esőben állnék. Ez azért van, mert az anyósom és apósom olyan tök jó fej, hogy 50 év felett is benne vannak minden buliban és ökörségben. Ezt pl az apósom találta ki, hogy locsolóval, a legfinomabb sugárral engedi rám a vizet, hogy még élethűbb legyen a "divatbemutató" :D Nagyon jó móka volt és puszi neki az ötletért :-D)


Felirat hozzáadása



2 megjegyzés:

  1. ÚÚÚ, minden lány álma egy ennyire csini ernyő <3 nagyon tetszik! Az esőkabidról nem is beszélve. És csúcs az eső-effekt :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Te is "az" a lány vagy? :D csak a repcsi-csomagodban ezt sem tudnád hazavinni és akkor készíthetek "Csináld magad esernyő"-t :D de akkor az esernyőt is neked kéne összerakni :D

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kedves Látogató!
Köszönöm, hogy megtiszteltél bizalmaddal és látogatásoddal. Remélem, nagyon jól érzed majd magad nálam, és sok új ötletet tudok neked adni. Ahhoz, hogy hosszútávon működhessen a blog és sokáig tudjak az olvasóknak örömet okozni (és én is sokáig örömöm lelhessem az alkotásban), arra kérlek Téged, hogy a blogban megjelent tartalmakat ne másold, hanem a link megjelenítésével jelöld meg a forrást, mert rengeteg munkám van a kitalálástól a megvalósításon át egészen addig, hogy ide (igényesen) felkerülhessen bármi. Köszönöm megértésedet! ;-)
Szeretettel várlak vissza :-)
Fanni