2011. szeptember 7., szerda

Őszi párnahuzatok újrafelhasznált anyagból

Tegnapi nappal időjárásilag is ősz lett, én nagyon élvezem ezt a finom hűs(ebb) napos enyhén szeles időt! Csak eső ne essen! Mindehhez ráhangolódtunk a lakásban is (persze jönnek velünk az új házunkba is majd) így megszülettek az őszi díszpárnahuzatok a kanapéra.


Ezekben a huzatokban azok a kicsi kék ikeás párnácskák vannak, amelyhez olyan egyszerű babakék polár takaró is van és mindkettő alapból olcsó, Na most ezeket 150ft/db ért vettük talán tavaly ősszel, valami nagyobb leárazások keretében. A koncepcióm most a fodor és pici virágocskák lettek és nem akartam most egy-egy pár (színben) párnát csinálni (úgy értem, hogy mondjuk ha a sárga huzatnak korall színű virágja van, akkor a korall színű huzatnak sárga fodorja).
Ahogy a címben is benne van, nem akármiből varrtam ám őket, kemény újrahasznosítás volt itt kérem! Van nekem mindenféle régi ruhám, amit már én nem hordok, vagy "hátha neked jó lesz" alapon kaptam (pl az amcsi focisokat megszégyenítő válltöméssel rendelkező nejlon blézer-kösz), de nem dobtam ki őket, mert a színeik nagyon szépek és fantázia indítóak!



Ez a fényes szürkeség egy régi-mondanám retró-női blézernek a béléséből készült. A barna virágocskák pedig a barna párnahuzat maradéka.




Barna párnahuzatunk egy teljesen egyszerű ceruza-mini szoknya (ezt pl nagyon sokat hordtam gimis koromban szép a színes és kellemes az anyaga!). Olyannyira "szoknya-huzat", hogy felül, ahol belebújunk a szoknyába végig varrtam és alul is, ahol a lábunk kijön, és meghagytam a zipzárt, amit hátul kell fel-le húzni amikor fel-levesszük a szoknyát, szóval nagyon gyors dolgom volt. Csak bevarrtam felül és alul :) A sárga virágocskák a sárga huzatnak anyag maradéka.



A sárga színű huzat egy másik retró blézer bélésének a szüleménye! Ugyanolyan fényes, mint a szürke. A fodrocskák szintén anyagmaradékok, mégpedig a....



... korall párnahuzatból, amely egy nagyon régi, mell alatt szabott felsőmből készült. Még az akkori mell alatti behúzást is meghagytam, ez a második képen látszik is a fodor alatt. A szürke fodrok pedig az első, szürke blézerből készült huzatka anyag maradéka.

Még marad más ruha is, természetesen van velük tervem, de ezt majd később :) Éljen az ősz!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kedves Látogató!
Köszönöm, hogy megtiszteltél bizalmaddal és látogatásoddal. Remélem, nagyon jól érzed majd magad nálam, és sok új ötletet tudok neked adni. Ahhoz, hogy hosszútávon működhessen a blog és sokáig tudjak az olvasóknak örömet okozni (és én is sokáig örömöm lelhessem az alkotásban), arra kérlek Téged, hogy a blogban megjelent tartalmakat ne másold, hanem a link megjelenítésével jelöld meg a forrást, mert rengeteg munkám van a kitalálástól a megvalósításon át egészen addig, hogy ide (igényesen) felkerülhessen bármi. Köszönöm megértésedet! ;-)
Szeretettel várlak vissza :-)
Fanni