2013. február 11., hétfő

Otthon felirat

Sokak szerint butaság kiírogatni a falra, vagy kirakni a falra feliratokat, mint "home" (otthon), "eat" (enni vagy egyél :P) " kitchen" (konyha) stb., stb., mondván e nélkül is tudják hol vannak és mit kell csinálni.
Nyilván.
Ezek is olyan dekorációs elemek csak, mint a többi, nem kell belemagyarázni semmit. A betűk, feliratok szerelmesei (mint én) nem is tudnám megmagyarázni, miért tetszik. :)

Na de hogy a lényegre térjek végre: a fentiekből eredően nagyon szerettem volna én is egy kedves kis HOME feliratot vagyis kirakni valót betűkből, a "képes" falunkon, ahol a családi és egyéb fotók és mellesleg már egy "L" betű is van (Lilik, a családnevünk).
Aztán mivel (szerintünk) olyan jól sikerült a karácsonyi NOEL feliratunk, kértem egy otthon-t is, "o" helyett szívecskével.
Mellesleg házunkban már található más felirat is, mint a Nimród vagy az abc, vagy a terasz "szabályzat" :).

A festés helyett most mást próbáltam ki: dekortapaszt. Eredetileg másra vettem, ahhoz csak egy csík kellett úgyis, így pont egy egész tekercs dekortapaszból befedtem, festés nélkül. A felület szerintem így még izgalmasabb lett, mert mintás is, nem csak színes. Az alapanyag megint csak maradék parketta a szuper hand lettering stílusban, amit imádok.

kiindulás
egyelőre kicsit még üreske falrész

3 megjegyzés:

  1. Nagyon-nagyon tetszik! És külön klassznak találom, hogy igyekszel magyarul kiírni dolgokat (a karácsony extra hosszú szó, ott érthető a Noel:))

    VálaszTörlés
  2. Én is amondó vagyok, ha felirat, akkor legyen magyarul. Nemrég vettem dekortapaszt, de még csak az őrizgetés szintjén van. Ez egy jó tipp volt, köszi!

    VálaszTörlés
  3. Szuper lett Fanni! Feltehetek róla képet linkkel a dekortapaszok.hu blogoldalára?

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kedves Látogató!
Köszönöm, hogy megtiszteltél bizalmaddal és látogatásoddal. Remélem, nagyon jól érzed majd magad nálam, és sok új ötletet tudok neked adni. Ahhoz, hogy hosszútávon működhessen a blog és sokáig tudjak az olvasóknak örömet okozni (és én is sokáig örömöm lelhessem az alkotásban), arra kérlek Téged, hogy a blogban megjelent tartalmakat ne másold, hanem a link megjelenítésével jelöld meg a forrást, mert rengeteg munkám van a kitalálástól a megvalósításon át egészen addig, hogy ide (igényesen) felkerülhessen bármi. Köszönöm megértésedet! ;-)
Szeretettel várlak vissza :-)
Fanni