2012. február 6., hétfő

Narancsos ajakír

Összedobtam egy narancsos ajakápolót. Úgy hangzik, mintha azt mondtam volna, hogy : csináltam egy rántottát. Pedig nem volt bonyolultabb és időigényesebb mint egy hagymás, sonkás, paprikás rántotta.
Nagyon jól esik kenegetni a számat ebben a hidegben, és ezt ajánlom mindenkinek, hálásak lesztek magatoknak!
A recept természetesen Lukrécia oldaláról van, ahol még másik 3 "szőlőzsírt" találtok.
Nekem nem volt itthon mandula olajam, ezért olívaolajat használtam. Kakaóvaj helyett méhpasztilláékat raktam bele. És megfeleztem az egész receptet, hogy pont annyi legyen csak, ami belefér a kis tokomba.
Én egy régebbi-nem jó összetételű, de imádott-rúzsom tokját használtam fel. Szerencsére találtam ugyanebben az árnyalatban egy másik rúzst, amit bátran használok, így nem bántam, hogy imádott rúzsomat kipucoltam a kukába. Az elkészült masszát pedig csak beletöltöttem, beraktam fagyasztóba, és kész.
(eredeti tervem az volt, hogy megveszem a létező legolcsóbb kb 200 ft-os ajakírt, és abba töltök saját készítésűt. De megtaláltam ezt a tokot, szóval...)
Egyébként is egészségesebbnek tartom, hogy nem ujjal kenegetjük a szánkat,miután elengedtük a kapaszkodót a bkv járműveken....

Ja és egy picikét feldobtam a tokot, egy kis virág strasszal. Mehet is a kenegetés!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kedves Látogató!
Köszönöm, hogy megtiszteltél bizalmaddal és látogatásoddal. Remélem, nagyon jól érzed majd magad nálam, és sok új ötletet tudok neked adni. Ahhoz, hogy hosszútávon működhessen a blog és sokáig tudjak az olvasóknak örömet okozni (és én is sokáig örömöm lelhessem az alkotásban), arra kérlek Téged, hogy a blogban megjelent tartalmakat ne másold, hanem a link megjelenítésével jelöld meg a forrást, mert rengeteg munkám van a kitalálástól a megvalósításon át egészen addig, hogy ide (igényesen) felkerülhessen bármi. Köszönöm megértésedet! ;-)
Szeretettel várlak vissza :-)
Fanni