2012. február 8., szerda

Tea

Jaj hát mondtam hogy nem vagyok Valentin -nap fan, de valahogy ez az "ünnep" idén nagyon kísért. Jó, nem úgy, hogy akkor mégiscsak giccses és csöpögős, az ég világon semmire se hasznos tárgyakat veszünk egymásnak. Virágot se vegyen nekem a férjem, mert az most horror áron van és különben is kapok tőle évközben is-csak úgy. Hanem pl megint itt egy szivecske. A teámban. Öntöttem bele a korty citromlevet- ahogy az lenni szokott-és mi történik? A tea tetején ott egy szív :D


Nyilván már sokszor mondtam, de imádom a teát. Teát mindenre. Tea reggel felkelés után, este lefekvés előtt. A nap közepén. Tea ha éhes vagyok, vagy ha már nagyon nem vagyok. Tea desszertnek, tea fogyózásnak.


Tea szomorúságra, tea ha boldog vagyok. Tea ha fáradt vagyok, tea ha nem tudok aludni. Tea ha fáj valami, tea csak úgy. Főleg a csak úgy. Azt hiszem függő lettem :D


Tea hidegen és melegen. Tea kísérleti jelleggel. Igen, szoktam teán kísérletezgetni. Pl. egy időben majd meghaltam a Rauch fekete áfonyás teájáért, amin az a fekete bárányka van. De elég drága egy ilyen üveg, és hát elég mű is. Na nézzük mi van benne: csipkebogyó tea s fekete áfonya szörp. Akkor csináltam csipkebogyó teát és raktam bele fekete áfonya szörpöt. Kész is :D


Kedvenc Zsuzsimmal mindig tea. Átjön, már nem is kérdezem, csak csinálom az adagunkat. Meg sem tudom számolni, hány liter teát ittunk meg csak délutánonként. Volt, hogy több bögrével is egy alkalommal :D
És bár ínyencnek számítok, de a tejet vagy tejszínt csak a rooibos féle vaníliás vagy vörös teában tudom meginni. De abban nagyon! Zöld tea, fekete tea, vörös tea, fehér tea, gyümölcs tea, tea, tea, tea :)

2 megjegyzés:

  1. Jó ez a tea-dömping :D
    Én egyszer karamellás-rooibost ittam. Na, az maga volt a mennyország. Persze aranyáron... dehát ki kellett próbálni, egyszer élünk... :))

    VálaszTörlés
  2. WOw olyat még nem is láttam! És magában vagy tejszínnel?

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kedves Látogató!
Köszönöm, hogy megtiszteltél bizalmaddal és látogatásoddal. Remélem, nagyon jól érzed majd magad nálam, és sok új ötletet tudok neked adni. Ahhoz, hogy hosszútávon működhessen a blog és sokáig tudjak az olvasóknak örömet okozni (és én is sokáig örömöm lelhessem az alkotásban), arra kérlek Téged, hogy a blogban megjelent tartalmakat ne másold, hanem a link megjelenítésével jelöld meg a forrást, mert rengeteg munkám van a kitalálástól a megvalósításon át egészen addig, hogy ide (igényesen) felkerülhessen bármi. Köszönöm megértésedet! ;-)
Szeretettel várlak vissza :-)
Fanni