2012. február 16., csütörtök

Zsírkréta dekoráció

Ez már félig a "Ne csak lájkoljunk" első része is lehet, mert bár nem méretében nagy és sok felfordulást okozó ötletről van szó, mégis különleges. Van, aki még megcsinálta ezt a "képet"??? Anno emlékszem tömegesen rajongtunk ezért az ötletért, szerintem nem is volt olyan személy, akinek nem tetszett.
Némi kutató munka eredményeképpen, úgy tűnik a legelső forrást is megtaláltam, méghozzá a cherishwhatyouhave_tumblr_com_post_9741080885 név alatt, de magát a blogot nem találom.
Ilyen az eredeti ötlet:

Nem tudom, az illető hajszárítóval vagy hőlégfúvóval próbálkozott-? Ilyet készítettem én: nem raktam sorba a színeket, hanem ahogy kedvem tartotta, és nem is Crayola márkájú zsírkrétákat használtam. És "rövidebb" kép is lett. Hátlapként, vagyis amire ragasztottam, a Billy könyvespolcok hátuljába adott bútorlap.




 Hajszárítóval csináljátok, ne hőlégfúvóval! És inkább függőlegesen kell tartani, irányítva lefele irányba a levegőt, mert különben úgy jártok mint én: (még jó, hogy ott a falat le kell majd valamivel festenem...) Ja és rakjatok alá valami újságot mindenképpen!

a baleset

Tegnap felfúrtuk, de nem marad így ám magában ;) Folytatása nemsokára következik!

5 megjegyzés:

  1. jó lett!!!
    és ha még maradt zsírkrétád, próbáld ki (szintén keringet vhol anno) - amikor apróra darabolod, és szilikonformában megsütöd... ahogy a színek összefolynak, fantasztikus látvány!
    mi megcsináltuk szívecske formában, akasztóval szuper ajándékkísérő lett!

    VálaszTörlés
  2. igen azt is mindenhol orrvérzésig nyomatják :D
    nem maradt, két csomaggal vettem de már mikor? azóta N megszerezte sok eltört, szóval alig bírtam összekaparni egy ilyen kis 50 centinyi zsíkrétát :D

    VálaszTörlés
  3. igen, én is mindig mérlegelek, hogy mit nem sajnálok a gyerek kezébe adni - mert azzal nekem még célom van! nem szoktam hipermarketekbe menni, de egyszer betévedtem és semmi mást nem vettem csak 3 csomag zsírkrétát extra jó áron! :-)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kedves Látogató!
Köszönöm, hogy megtiszteltél bizalmaddal és látogatásoddal. Remélem, nagyon jól érzed majd magad nálam, és sok új ötletet tudok neked adni. Ahhoz, hogy hosszútávon működhessen a blog és sokáig tudjak az olvasóknak örömet okozni (és én is sokáig örömöm lelhessem az alkotásban), arra kérlek Téged, hogy a blogban megjelent tartalmakat ne másold, hanem a link megjelenítésével jelöld meg a forrást, mert rengeteg munkám van a kitalálástól a megvalósításon át egészen addig, hogy ide (igényesen) felkerülhessen bármi. Köszönöm megértésedet! ;-)
Szeretettel várlak vissza :-)
Fanni