2012. április 19., csütörtök

Varrógépből...

Örököltem egy varrógépet. Finom vonalak, egyszerű de különleges. A nénié volt és ki tudja micsoda ruhákat varrt belőle. Jó félév alatt sikerült is kitalálni, hogy mit kezdünk vele: kicsit átalakítjuk, felpofozzuk és íróasztal lesz belőle. 

Az első probléma a teteje volt. Ugye a közepén van egy lyuk ahol elrakni és kivenni lehet a varrógépet. Férjem véleménye az volt, hogy rakjunk rá egy vékony rétegelt lemezt és lesz új teteje. Én arra szavaztam, hogy a takaró kis ajtókát ami volt hozzá ragasszuk a helyére és kiszilózom a rést. Megkérdeztem Juditot és a férjemnek adott igazat. Utólag én is :D Diópáccal átkentem, így ugyanolyan színe lett mint a váznak. A régi elemeket lakkal kentem át, ettől kicsit csillogósabb színe és fénye lett.

Az illesztésnél néhol foltos lett, de számomra ez is azt az érzést kelti, mintha régi része lenne.

 A kincseket érő fiókok amiknek csak adtunk egy-egy csinos üveg fiókgombot. Természetesen a Bútortunningtól .


És most jön az igazi fúrós-faragós része: Az íves alját, amelyben a varrógépet lehetett tárolni, levágtuk. Funkciója nem volt már, viszont bevertük a térdünket mikor behúztuk magunk alá a széket. Egy régi szekrény hátuljából felraktunk egy darabot, hogy ne rugdossuk össze a falat és....

...hogy eltakarja a giga hosszabbítót és millió sok vezetéket hátul. Egy kis "polcocskát" is csinált  a laptop töltőjének, hogy ne a földön heverjen.

Az újítás pedig, hogy ha megnézitek az elejét, nem látszik semmi, ugye? Férjem készített egy fiókot, ami kvázi titkos fiók. Az eleje pedig egy már ott lévő "előlap" lett.

Síneket szerelt be a fiókoknak.



 Itt pedig látszik a kerék és pedál helye.





Ez tényleg megint csapatmunka lett és sikerült egy régi darabnak új életet adnunk, mindezt nagyon olcsón.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kedves Látogató!
Köszönöm, hogy megtiszteltél bizalmaddal és látogatásoddal. Remélem, nagyon jól érzed majd magad nálam, és sok új ötletet tudok neked adni. Ahhoz, hogy hosszútávon működhessen a blog és sokáig tudjak az olvasóknak örömet okozni (és én is sokáig örömöm lelhessem az alkotásban), arra kérlek Téged, hogy a blogban megjelent tartalmakat ne másold, hanem a link megjelenítésével jelöld meg a forrást, mert rengeteg munkám van a kitalálástól a megvalósításon át egészen addig, hogy ide (igényesen) felkerülhessen bármi. Köszönöm megértésedet! ;-)
Szeretettel várlak vissza :-)
Fanni