2013. január 5., szombat

Nagyszülők ajándéka 2012

Már meséltem arról, hogy Nimród első karácsonyától (amikor épp az 1. szülinapjához is közelítettünk, mert jauár 8.-i, ugye...), ill. karácsonya óta a nagyszülőket meglepjük egy egyszerű de mutatós naptárral. A hónapok képei az unokáról az adott hónapban készült kép. Kis visszatekintés.
Második karácsonya óta pedig saját készítésű karácsonyfadíszt is ajándékoz nekik.

Idén a régóta gyűjtögetett és már nem működő, szép formájú villanykörtékre esett a választás. Vagyis azoknak karácsonyfadísszé alakított változatára. Ez most úgyis divatos, láttam is ilyen díszt, egy az egyben villanykörték rikító színekben. Persze azt sosem raknám fel sehova :P

Én előzőleg lefújtam réz festéksprayjel, hogy legyen alapszíne, ő pedig pingált.


Gondolom nem kell mondanom, mennyire örültek neki az ajándékozottak ;) A naptár és dísz mellé "járt" egy, az oviban készült portré fotó is, épp karácsony előtt egy héttel. Alap esetben szerintem "borzasztóak" ezek a mű hátterek és hogy minden ovis képen mindenki kezébe odanyomnak egy plüsst. Még nekem is ilyen képen készült oviban :D De a gyerek cuki és tökéletes és emléknek szuper.


Tavaly október óta pedig már ketten vannak/lesznek a képeken ;)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kedves Látogató!
Köszönöm, hogy megtiszteltél bizalmaddal és látogatásoddal. Remélem, nagyon jól érzed majd magad nálam, és sok új ötletet tudok neked adni. Ahhoz, hogy hosszútávon működhessen a blog és sokáig tudjak az olvasóknak örömet okozni (és én is sokáig örömöm lelhessem az alkotásban), arra kérlek Téged, hogy a blogban megjelent tartalmakat ne másold, hanem a link megjelenítésével jelöld meg a forrást, mert rengeteg munkám van a kitalálástól a megvalósításon át egészen addig, hogy ide (igényesen) felkerülhessen bármi. Köszönöm megértésedet! ;-)
Szeretettel várlak vissza :-)
Fanni