2013. január 1., kedd

Nálunk a karácsony, 2012.

Miután 2 napot  szó szerint a konyhában töltöttem főzéssel, mire minden elkészült és jöttek a vendégek és enni kezdtünk volna, elvonultam a babaszobába Vincével, aki nem akart elaludni... mire nagy nehezen elaludt (fél órára) annyi erőm volt, hogy egyek egy kis husit krumplival.
De a többieknek minden nagyon tetszett és jól érezték magukat és jól is laktak, úgyhogy ennél nem is kellett több. Azt hiszem, most már biztos, hogy engem a szervezés és készülődés hoz lázba igazán...


Nem csak Szenteste, de karácsony napján is fehér volt a táj erre felé <3

 

Télre/karácsonyra hóemberes pohár dukál... :)


25-én csak mi négyen, egész nap pizsiben, sokat alvósan... és reggel megláttuk az ajándékot is a fa alatt, amit hozzánk hozott :) (mert ugye a nagyszülőkhöz ugye már 24-én este jött és elhozták hozzánk...)


Találkoztunk a gyönyörű tejtesóval és a gyönyörű anyukájával is.... sosem gondoltam volna, hogy egyszer a blogomon keresztül lesz egy "tejgyerekem". Szerintem ő sem gondolta a kezdetekben, mikor olvasni kezdett, hogy ilyen különleges kapcsolat lesz köztünk. Mert különleges ;)


Minden egyes napra jutott program, jöttek vendégek, (egyszer férjem és Nimród ment anyósomékhoz) és az utolsó napot mi is egy laza szilveszteri bulival zártuk. Mitől laza? Úgy szoktam hívni, kisgyerekes party. Délutáni alvástól az esti fürdetésig tart. Utána gyerek és felnőtt és kidől egyaránt :D

Nagyon jó volt. Rengeteget készültem rá. Olyan gyorsan eltelt... de legalább minden évben van karácsony, és nem úgy van, mint az esküvők, hogy az ember csomót szervez és alkot, és minden elmúlik egy nap alatt :D


6 megjegyzés:

  1. Minden csodaszép volt Fanka! egy csodamami vagy.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon ügyesen megszerveztél és megcsináltál mindent. Ismerős érzés, hogy a készülődés nagyobb lázba hoz, mint maga az esemény :-).

    Örülök, hogy megismerhettelek így a világhálón keresztül, még egyszer itt is, nagyon boldog, egészségben, szeretetben, sikerekben gazdag új évet kívánok az egész kis családnak, szeretettel.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen!
      Nektek is minden gyönyörűséget kívánunk az új évben/re! :)

      Törlés
  3. Fannikám, hogy te mennyire kislányos vagy:) Szépek vagytok! Boldog új évet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. BUÉK nektek is :) Nem tudom eldönteni, ez most pozitív vagy negatív ? :D azt hiszem ha 30 évvel idősebb férjem lenne, nagyon negatív lenne :D (és ha tudnád, hogy a mellettem ülő tejtesós anyuka csak egy évvel idősebb nálam?! :P)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kedves Látogató!
Köszönöm, hogy megtiszteltél bizalmaddal és látogatásoddal. Remélem, nagyon jól érzed majd magad nálam, és sok új ötletet tudok neked adni. Ahhoz, hogy hosszútávon működhessen a blog és sokáig tudjak az olvasóknak örömet okozni (és én is sokáig örömöm lelhessem az alkotásban), arra kérlek Téged, hogy a blogban megjelent tartalmakat ne másold, hanem a link megjelenítésével jelöld meg a forrást, mert rengeteg munkám van a kitalálástól a megvalósításon át egészen addig, hogy ide (igényesen) felkerülhessen bármi. Köszönöm megértésedet! ;-)
Szeretettel várlak vissza :-)
Fanni