2013. január 31., csütörtök

Gomba asztal

Mindig is rajongtam a gomba kis székekért. Annnnnyiszor láttam őket gyerekszobás fotókon.
De hát annyi széke van a gyereknek - mondtam- (akkor még csak Nimród volt), tényleg van neki mini székből 5db....

így volt eddig

Aztán egy nap mikor róka koma ott csücsült Vince éjjeli szekrénye mellett, aki lánykorában egy ikeás Mammut nevű mini stoki volt, jött az ihlet! Ez az! Legyen gomba asztal! Úgyis mondtam, hogy erdei állatok irányába hajlunk, na meg a dekoráció is.


A "hogyanja"  pedig rém egyszerű: először lefestettem piros zománc festékkel, mikor megszáradt csináltam egy papír sablont, majd a pöttyöket fehér zománcfestékkel varázsoltam oda.


A fehér lábak a gomba törzse :)


Róka komának is tetszik :D


Szerintem nagyon cuki lett. Az oroszlánnak most már tényleg mennie kell :P


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kedves Látogató!
Köszönöm, hogy megtiszteltél bizalmaddal és látogatásoddal. Remélem, nagyon jól érzed majd magad nálam, és sok új ötletet tudok neked adni. Ahhoz, hogy hosszútávon működhessen a blog és sokáig tudjak az olvasóknak örömet okozni (és én is sokáig örömöm lelhessem az alkotásban), arra kérlek Téged, hogy a blogban megjelent tartalmakat ne másold, hanem a link megjelenítésével jelöld meg a forrást, mert rengeteg munkám van a kitalálástól a megvalósításon át egészen addig, hogy ide (igényesen) felkerülhessen bármi. Köszönöm megértésedet! ;-)
Szeretettel várlak vissza :-)
Fanni