2012. július 3., kedd

Gyógyszertartó doboz

Már rá fért a gyógyszertartó dobozra, ill mind a háromra, hogy eggyé váljanak. Egyúttal jól átnéztem a gyógyszerkészletünket és volt közte lejárt stb stb, amit majd vihetek vissza valamelyik gyógyszertárba.

Egy hétköznapi gyümölcsös/zöldség ládát lestettem olyan kékre mint a fellépőt, és a két oldalára ragasztottam egy-egy csíkot abból a rolóból amit a nappaliban és a konyhában is használunk. A konyhai ablak pont olyan méretű, amilyen méretű roló ebből nincs, így nagyobbat vettünk és levágtam belőle. Innen a maradék...

Na és persze ennél több gyógyszer, kötszert és egyebet nem vagyok hajlandó itthon tartani, mint ami ebbe belefér...



Az aljába belevágtam az ikea kapható fiók belső védőből...


És a végeredmény...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kedves Látogató!
Köszönöm, hogy megtiszteltél bizalmaddal és látogatásoddal. Remélem, nagyon jól érzed majd magad nálam, és sok új ötletet tudok neked adni. Ahhoz, hogy hosszútávon működhessen a blog és sokáig tudjak az olvasóknak örömet okozni (és én is sokáig örömöm lelhessem az alkotásban), arra kérlek Téged, hogy a blogban megjelent tartalmakat ne másold, hanem a link megjelenítésével jelöld meg a forrást, mert rengeteg munkám van a kitalálástól a megvalósításon át egészen addig, hogy ide (igényesen) felkerülhessen bármi. Köszönöm megértésedet! ;-)
Szeretettel várlak vissza :-)
Fanni