2012. július 7., szombat

Zománcozott szerzemények

Nem tudom megmondani miért, de nagyon tetszenek a mindenféle zománcozott tárgyak. Van jó pár piros zománcozott régi edénykém (újonnan boltból) amikben imádok főzni.
Ehhez jön még a csodás két kincs, amit déditől kaptam/tunk :)

Aztán én is szereztem még kincseket a gyűjteménybe (igaziból nem gyűjtöm, felesleges sok nem kell), pl ezt a két édes kis bögrét. Megmondom nektek őszintén, a képen kis piros autókat láttam rajta, és gondoltam de jó lesz Nimródnak és öcsikéjének, lesz nekik tesós-fiús saját bögréjük. Erre itthon láttam, hogy ezek valami kancsó minták :D Mindegy, a kettőért fizettem összesen 500 ft-t és 4 utcával kellett értük arrébb menni, hozzáteszem Nimród nagyon szereti.


Ennek a kis  nagy (1 literes) virágosnak meg szimplán nem tudtam ellenállni, a mintája is olyan vintage-os, de a virágminta önmagában nyerő nálam, 1 liternyi teát vagy forró kakaót simán leküldök együltömben hideg őszi/téli (/tavaszi/nyári) napokon.


Végezetül de nem utolsó sorban volt a vágyam ez a kis kübli, amit addig nem találtam meg, míg nem jöttem rá, mi a pontos neve: zománcozott füles kávikiöntő. :D Pontosan 3dl, ami tökéletes méret, hogy a reggeli kávém/kappucsínom tej részét pikkpakk felmelegítsem a gáztűzhelyen. Ezt egy boltban találtam, új, olcsó volt, és direkt sima fehér színben kerestem.


....ugyanis terveim vannak vele :) Hisz ismertek, én mindent megdekorálok ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kedves Látogató!
Köszönöm, hogy megtiszteltél bizalmaddal és látogatásoddal. Remélem, nagyon jól érzed majd magad nálam, és sok új ötletet tudok neked adni. Ahhoz, hogy hosszútávon működhessen a blog és sokáig tudjak az olvasóknak örömet okozni (és én is sokáig örömöm lelhessem az alkotásban), arra kérlek Téged, hogy a blogban megjelent tartalmakat ne másold, hanem a link megjelenítésével jelöld meg a forrást, mert rengeteg munkám van a kitalálástól a megvalósításon át egészen addig, hogy ide (igényesen) felkerülhessen bármi. Köszönöm megértésedet! ;-)
Szeretettel várlak vissza :-)
Fanni