2012. november 29., csütörtök

Adventi gyertyák 2012

Most is szakítottam a koszorús megoldással...
Idén egy letisztult, visszafogott "dizájnt" képzeltem el dekoráció területén, nem úgy, mint a tavalyi cukorszirupos vintage. A vintage valamilyen formában most is megmarad, pl a fánk díszítését nem változtatjuk minden évben másra-de az egyebekre a natúr, fehér és annak változatai, szürke-ezüst lesz jellemző, egy kis csillogás, és a természetes zöld szín.
Így képzeltem el a 2012-es adventinket is.
Alapvetően nincs benne az a hú de nagy kreativitás, nem találtam ki semmi extrát, csupán elképzeltem egy "image"-t, és azt próbáltam megvalósítani.
Na jó, talán egy "nagy" ötlet van benne: az elképzelt cink tálca-hogy az ötletem miatt ne kelljen venni- egy régi nem használt ikeas csöpögtetőnek az alja. Méretben és kinézetben viszont pont jó volt :)


Sorozat képek nincsenek, hogyan készült, mivel semmi extra nem történt :D : fogtam a 4 gyertyát, ráraktam a tálcára és köré rendeztem ezt a zöld növényi dekort. Egyedül a drótra fűzni és az tekergetni volt időigényesebb feladat, na erről azért mutatok egyet :)


Eredetileg mohát akartam köré rendezni. Tudtátok, hogy az élő moha védett lett, nem lehet vásárolni csak úgy, amit árulnak, az is tanúsítvánnyal ellátott? Mint a hóvirág. Utóbbiról azért megjegyzem mellékesen, hogy valahol olvastam egy okos tanácsot, hogy ültessünk hóvirág hagymát a kertbe és akkor mi is élvezhetjük szépségét, tilos letépni az erdőben. Jó-jó, de hol kapok hóvirághagymát?!
Na szóval találtam műmohát is, ami nem volt az a "mű" valami, mintha mondjuk műanyag mikulás virágot raknék ki, jól nézett ki. De ez a zöld szárított növényt egy virágosnál szereztem be, akivel igaziból csak pár szót beszélgettem, érdeklődtem és felajánlotta a megkezdett zacskó ilyenjét 500 Ft-ért :P.

No tehát ezzel a kis zölddel, a cink kaspó ezüstjével és a szürke tekla-fényes akril gyöngyös drótos díszítéssel ünnepeljük az adventet.
Szerintem pont jó lett. Elegáns, de visszafogott, olyan "természetes". Akinek ez most kevés látványra, majd együtt a többi kiegészítővel meglátja, egész más az összhatás :)

ilyen oldalról, hátra is került a zöldből, de ott nincs gyöngy

Azért nem bírtam magammal, és idénre is jutott egy 1,2,3,4 ötlet, mint tavaly :D
Aki szereti az abszolút minimált, annak ez való :)


Az ilyen fajta projektek nem azért kellenek, mert gyorsak és az ember hamar letudja a dolgot. Hanem mert a kevesebb néha több... és jól esik az ember lelkének a végtelen egyszerűség ;)


6 megjegyzés:

  1. Nekem nagyon tetszik, mindkét változat! ez a száraz zöld izé pedig pont jó! :D

    VálaszTörlés
  2. Én is hasonlót képzeltem el, de nem találok megfelelő nagyságú tálcát!!! Már hetek óta keresem, mindhiába. Annyival más az én elképzelésem, hogy krémszínű, barna gyertyákkal készíteném, amelyek változó magasságúak.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az is jól hangzik!
      Az ikeaban egyébként jókat láttam, pont gyertya tálcák. Ha mondjuk fehér vagy fekeke tálca jó, csak nem tudom mennyibe kerül. De gondoltam egyébként a fatörzs sütőformára is, vagy egy eredetileg kaspóra. Azoknak csak magasabb a fala.

      Törlés
  3. Szia,
    Rég óta követem a blogod, de ez a bejegyzés kommentelésre késztetett! Nagyon-nagyon tetszik! Már keresem a megfelelő tálcát, de még nem találtam meg. Így nálunk késik egy kicsit az advent:S...
    Szeretem a blogod, sok ötletet merítettem már belőle.
    Szeretek én is kézműveskedni, most épp a lányom keresztelőjére keresek ötleteket, mert én csinálok mindent itthon. Ötlet keresgélés közben akadtam erre a blogra: http://lucky-button.blogspot.gr/ , szerintem neked is elnyeri a tetszésed. Tudom görögül van,de a képek magukért beszélnek. Én a betű girlandot biztosan megcsinálom, azok nagyon klasszak, és kiasztom a gyerekszobába.
    Viki, Kréta szigetéről

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kedves Látogató!
Köszönöm, hogy megtiszteltél bizalmaddal és látogatásoddal. Remélem, nagyon jól érzed majd magad nálam, és sok új ötletet tudok neked adni. Ahhoz, hogy hosszútávon működhessen a blog és sokáig tudjak az olvasóknak örömet okozni (és én is sokáig örömöm lelhessem az alkotásban), arra kérlek Téged, hogy a blogban megjelent tartalmakat ne másold, hanem a link megjelenítésével jelöld meg a forrást, mert rengeteg munkám van a kitalálástól a megvalósításon át egészen addig, hogy ide (igényesen) felkerülhessen bármi. Köszönöm megértésedet! ;-)
Szeretettel várlak vissza :-)
Fanni