2012. november 4., vasárnap

Kötött holmik- Ne csak lájkoljunk!

Jönnek a hidegek és ilyenkor vágyunk a melegre. Nem csak a meleg lakásra, hanem a meleg holmikra. Ilyenkor jó rálépni a szőrös szőnyegre és beburkolózni a puha takaróba a kanapén egy forró ital társaságában. De mi emberek olyanok vagyunk, hogy sokszor elég a látvány, hogy megváltoztassuk a hőérzetünket, kedvünket, stb. Ismerős ugye?

Ugyanígy az is biztos ismerős minden internetet bújó olvasómnak, hogy a kötött holmik nagyon hódítanak a lakberendezésben. Mert bár olyan mindegy, hogy szaténból vagy kötött anyagból van egy párna, a hőmérő higanyszála nem megy feljebb tőle, de a látvány...ugye? :)

Így tehát a kötött kiegészítőket megint nem én találtam ki, és nagyon tetszik! Mindenhol, mindenhogyan. Nincsenek megkötések. Csak kötöttségek az ilyen holmik iránt. Fokozzam még? :D
Az én kötőtudományom viszont annyira alap (anno belekezdtem, de kéne gyakorolni), hogy ha akarnék kötni bármit, max jövőre lenne kész. Tegye fel a kezét, aki hasonlón van vagy egyáltalán nem tud kötni! Kár, hogy nem látom a kezeket, de biztos vagyok benne, hogy feltettétek páran :) A jó hírem, hogy még sem kell lemondani a kötött cuccokról (bizonyos cuccokról), mert kitaláltam egy megoldást magunknak. Ha pedig nektek is tetszik, ne csak lájkoljuk ezeket a képeket, hanem vessük bele magunkat az alkotásba.


A most bemutatott alkotásaim egy-egy pulcsi áldozatai lettek. Mielőtt páran felhörögnek :D, a pulcsik direkt ezért jöttek a turiból hozzám, pontosabban nem is ezért (mert mást készítek belőlük, erről később), de az ujjai ott maradtak, én pedig felhasználtam.


A bal oldali egy váza, ágakat tervezek belerakni, és rá lógatni pár díszt (nem karácsonyira gondolok, télire). Középen bögre melegítő, és a fehér jobb szélső egy gyertyatartó. A váza borítás és a bögre pulcsi a pulcsik ujjából készült, a fehér pedig a babaszobás lámpabúra maradéka.

A váza borítás rém egyszerű: levágtam az ujját, és ráhúztam az üvegre...


A gyertyatartóhoz csak összevarrtam, és kész...szintén ráhúztam az üvegre...


A bögre pulcsi kicsit munkásabb darab volt: a piros gomb "mögött" 3 átlátszó patent fogja a pulcsit, hogy levehető legyen. Egy ujjdarabot levágtam, beszegtem szépre a széleket és díszítettem... annyira tetszik, hogy akarok még készíteni más díszítési megoldással. Elvileg melegen tartja az italt, illetve a bögrét :D


.... de amint már tudjátok, engem nem mindig a praktikum érdekel. Csinos kis téli bögre, és kész :D


Úgyhogy, bátorítok  mindenkit. Irány a turi, és fogjatok ollót!! :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kedves Látogató!
Köszönöm, hogy megtiszteltél bizalmaddal és látogatásoddal. Remélem, nagyon jól érzed majd magad nálam, és sok új ötletet tudok neked adni. Ahhoz, hogy hosszútávon működhessen a blog és sokáig tudjak az olvasóknak örömet okozni (és én is sokáig örömöm lelhessem az alkotásban), arra kérlek Téged, hogy a blogban megjelent tartalmakat ne másold, hanem a link megjelenítésével jelöld meg a forrást, mert rengeteg munkám van a kitalálástól a megvalósításon át egészen addig, hogy ide (igényesen) felkerülhessen bármi. Köszönöm megértésedet! ;-)
Szeretettel várlak vissza :-)
Fanni