2013. május 14., kedd

Megújulok

Nemsokára két éves lesz a blogom, és bár nem ennek alkalmából, de egybe hozva a két jeles eseményt, a blog új arculatot fog kapni.
Többek között azért, mert fejlődnöm kell, főleg, ha már erre az évre ezt tűztem ki "vezér szóként".
Amikor kezdtem, még nem tudtam mit akarok pontosan, útközben alakult ki sok minden.

Végre megálmodtam egy logót avagy egy mini képet, így nem csak az Édes öko otthon lesz az "enyém". Egy logót, amely összeköti a tervezett "munkámat", amely remélhetőleg úgy sikerül, ahogy azt szeretném, szeretni fogjátok, szeretni fogják és kelendő lesz.
Utóbbi bemutatását legkésőbb szeptember 1.-re tervezem (terv, nem ígéret :D), így karácsony előtt bőven lesz ideje megismerni a közönségnek.
Ennek a logónak lesz valamiféle mondanivalója, olyan életfilozófia-féle.

Titokzatos vagyok, mi?:)
Hogy miért írom le ezeket mind?

Mert szeretném kicsit a segítségeteket kérni. Ti, mint olvasók, milyen tanáccsal látnátok el a blogot az arculatát illetően? Mi az, amit szerettek, mi az ami idegesítő (nyugodtan ide nekem a kritikát :D), mi az ami hiányzik, mi az ami jó, csak másképp kéne?
A pöttyös -fa háttér marad, csak kicsit másképp, kicsit átrendezem a dolgokat, leegyszerűsítem (pl címkékből kevesebb, de velősebb lesz), a fejlécben sem lesz ennyi kategória, csak Édes öko otthon lesz a nevem, lesz átjárhatóság a blog és a "munkáim" honlapja között. Nem mellesleg költözik is a blog, a .com után végre...

Apropó fejléc: szokta az valaki használni? Úgy gondoltam anno, hogy serényen mindig beírom a friss posztokat a csoportokba is, aktív linkkel, de a blog visszajelzés szerint inkább év/hónapra vagy konkrét címkére kerestek rá... Ebből is megtartok néhányat, csak talán kiemelve a kedvenceimet, tehát minden egyes poszt nem lesz kirakva oda (is).
Ebből melyik jó szerintetek?

Na, és azért nem hagyom ki a játékot, szerintetek mi lesz a kis logó a cím mellett? :)
Vagy: ti milyen logót képzeltek az Édes öko Otthonnak, vagyis nekem :)

Kíváncsian várom a véleményeket, kivételesen nagyon remélem, hogy minimum 10 db hozzászólást kapok :D:D

15 megjegyzés:

  1. Szerintem a logod (a sarló és kalapács mintájára) kanál és csavarhúzó lesz:))
    Személy szerint nem szoktam a fenti csoportokat használni, időrend szerint követlek. Ha valamit konkrétan keresek, rábökök a cimkefelhőben.
    Akkor hát, egy nagy kalappal, az új arculathoz és az új tervekhez egyaránt:))

    Jah, még egy tanács... Azt a robotot légyszilégyszilégyszi szedd le a hozzászólás elküldése mellől! Inkább hozzá sem szólok sokszor a dolgokhoz (pedig lenne mondanivalóm:D), annyira utálatos...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a tippeket :)
      Nem tudtam, hogy van ilyen robot izém, de kitiltom rögtön :D Az új helyen meg más lesz a felület ( a blog felület), szóval egyszerűsítek mindent!
      Remélem, hogy ez volt az oka eddig, hogy olvasók nem igazán hozzászólás-aktívak, pedig annnnnnnnnnnyira szeretném :(

      Törlés
  2. A fejlécet én sem szoktam használni, és mivel rég felfüggesztettem a blogolásomat, mindig a fb-ról jövök ide az aktuális bejegyzést olvasni. A pöttyöst örülök, hogy megtartod, éljenek a pöttyök! :)
    Nagyon szeretem az olyan blogokat, ahol van fotó valami jól látható helyen a bloggerről, jó, hogy tudom archoz kötni a gondolatvilágot. Emlékszem, mikor először jártam a blogodon, tök másmilyennek képzeltelek, aztán jött az első fotó rólad - ha jól emlékszem egy szülinapos bejegyzésben - na, annak nagyon örültem :)

    A logót passzolom, de biztos szuper lesz :)

    (( Apropó, remélem, már jól vagy, olvastam a történéseket fb-on, csak nem olyan dolog volt, amit like-olni kellett volna, a hozzászólás meg mindig elmaradt :/ ))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, már sokkal de sokkal jobban :)
      Hu szóval kéne fotó?! Eddig az a kép válogatás volt évszakhoz illően (ami még a tavalyi őszi, khmm) de akkor csinálunk fotót. Lehet, hogy inkább családit rakok ki, mivel nem csak rólam szól itt minden :)

      Köszönöm a hozzászólásodat is :)

      Törlés
    2. Jut eszembe, olyan kivancsi lennek hogy kepzeltel el de csak akkor ha nem voltam hatslmas csalodas a valisagban :D
      Az elso kepem a pocakos sorpzat 8. Es 12.heti kepen volt rolam :))
      De ennek oka: hogy kprabban nem volt, hogy ne lassa mindenki rogton hogy tuti nem vagyok meg 30 sem. Meg az onbizalom hiany ;)

      Törlés
    3. Most, hogy így írtad az életkort, azért emlékeztem a szülinaposra, mert akkor derült ki, hogy milyen kis fiatalka vagy :) Azt hiszem ezt akkor is megbeszéltük már, de a lényeg, hogy idősebbnek gondoltalak. Na de mióta láttalak fényképen, "közelebbi" vagy :D Szóval abszolúúúúút pozitív volt az a hatalmas csalódás :D

      Törlés
  3. Szia Fanni! én már használtam a fejlécen a kategóriákat, de fogok tudni élni nélküle! :) A pöttyöset én is szeretem, mindenképpen maradjon! Szerintem a logó egy házikó lesz, valami kismadárral a környékén. Vagy a madár fogja a csőrében a szerszámokat :D

    VálaszTörlés
  4. Szia, köszönöm neked is :)
    A kommentet most úgy próbálom, hogy nem vagyok bejelentkezve :) Kíváncsi vagyok :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na most, miután megírtam a szöveget, kérte az e-mail címem és jelszavam és ennyi... :D
      Én google fiókot választok, mert arra van regisztrációm.

      Nektek hogy megy lépésről-lépésre? :)

      Törlés
    2. én is a google fiókot választottam, ott be kellett lépnem mint Neked,és aztán tőlem még kért 2 összekuszált szó begépelését, bizonyítékképen robot ügyben :D szerintem máshol is ez lehet a panasz tárgya :)

      Törlés
    3. Igen azt en sem szeretem egy sokkal egyszerubb plugint fogok letolteni ahol azt kell beirni milyen nap van ma? :)
      Mert bizti kerdes muszaj a trollol es spamek miatt.

      Törlés
  5. Szia Fanni!
    Nekem nagyon hasznos volt a fejléc a kategóriákkal. Mikor felújítani kezdtünk, nem a főzés/bulik érdekeltek elsősorban, és nagyon jól jött, hogy gyorsan megtaláltam az általatok végigjárt lépcsőfokokat, időrendben. Bár mostanában már azt olvasom, amit éppen posztolsz.
    Logó: pöttyös kismadár? :))
    Hoppá, enyém a tizedik komment :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jo megfigyelo vagy, a kismadar is lehetne mert koztudott hogy rajongok ertuk :P de nem :D
      Orulok, hogy hasznodra valt a fejlec :)
      Lesz valamennyire ez mar tuti csak nem minden egyes poszt mert az felesleges azt hiszem :)

      Törlés
    2. 10 komment az enyemen kivul lenne igazi :P

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kedves Látogató!
Köszönöm, hogy megtiszteltél bizalmaddal és látogatásoddal. Remélem, nagyon jól érzed majd magad nálam, és sok új ötletet tudok neked adni. Ahhoz, hogy hosszútávon működhessen a blog és sokáig tudjak az olvasóknak örömet okozni (és én is sokáig örömöm lelhessem az alkotásban), arra kérlek Téged, hogy a blogban megjelent tartalmakat ne másold, hanem a link megjelenítésével jelöld meg a forrást, mert rengeteg munkám van a kitalálástól a megvalósításon át egészen addig, hogy ide (igényesen) felkerülhessen bármi. Köszönöm megértésedet! ;-)
Szeretettel várlak vissza :-)
Fanni