2011. június 27., hétfő

Dinnyés limonádé

A múltkori epres limonádén felbuzdulva kipróbáltam valami mást. Volt itthon sárga dinnye, jó édes, és görögdinnye is (idén már ettünk görög görögdinnyét és magyar fajtát, hát az utóbbi verhetetlenül finomabb volt!)
A koncepció ugyanaz, egy kancsó friss vízbe belevagdalni a dinnyéket és állni hagyni pár órácskát. Megint csavartam bele egy egész citromot, hogy kiszíjja az ízét.


Vigyázat! Nagyon intenzív íze van! Csak úgy bolygatják az ízlelőbimbókat... ízesített víznek tökéletes, de én megint csak raktam bele egy kiskanál nádcukrot. Kár volt. Folyamatosan iszogattam belőle, de így az órák is teltek és egyre édesebb lett, ahogy egyre jobban ázott ki a dinnye íze.

Egészségetekre! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kedves Látogató!
Köszönöm, hogy megtiszteltél bizalmaddal és látogatásoddal. Remélem, nagyon jól érzed majd magad nálam, és sok új ötletet tudok neked adni. Ahhoz, hogy hosszútávon működhessen a blog és sokáig tudjak az olvasóknak örömet okozni (és én is sokáig örömöm lelhessem az alkotásban), arra kérlek Téged, hogy a blogban megjelent tartalmakat ne másold, hanem a link megjelenítésével jelöld meg a forrást, mert rengeteg munkám van a kitalálástól a megvalósításon át egészen addig, hogy ide (igényesen) felkerülhessen bármi. Köszönöm megértésedet! ;-)
Szeretettel várlak vissza :-)
Fanni