2011. június 23., csütörtök

Piros és csíkos

Azt olvastam/hallottam/láttam lakberendezős műsorokban (na és tanultam is), hogy egy helyiségben a dolgoknak mennie kell egymáshoz, vagyis kell lennie olyan mintának/textilnek/színnek, amely visszaköszön máshol. Pl a párnahuzat és a függöny. Vagy az ágy keretének színe és anyaga az asztal lábának színével és mintájával.
Én sem gondolom ezt másképp, így a nyári párnahuzataim mennek egymáshoz. A mai párnahuzat csíkos részét már láthattátok a nyári hangulatú díszítésünkben a vitorláshajón. Igaz, a huzatot varrtam előbb és annak maradékából készült a kishajó.




Ennek a párnahuzatnak tulajdonképpen a hátulja az eleje. Ugyanolyan bújtatós megoldású, mint a konyharuhás, amit mutattam már nektek. Megint lusta voltam gomblyukakkal bajlódni, így a rögzítés a hajókötélre hasonlító kis madzagokkal történik három helyen.

csak kétszer megkötöm laza csomóval, hogy ki is tudjam nyitni :)


Ennek a szabása is rém egyszerű, a piros oldal akkora mint a párna maga, a csíkos hosszabb, hogy ráhajtva a pirosra tudjam bekötözni a huzatot.


Bármilyen más anyagokkal és színnel behelyettesítve (lehet ám ugyanaz az anyag és szín) nagyon gyorsan eltudjátok készíteni ti magatok is :) Nálam tulajdonképpen azért lett 2 féle anyag és szín, mert kevés csíkos anyagot vettem (buta voltam, és elfelejtettem lemérni a párnát), és mivel 2 párnahuzatot akartam produkálni a csíkosból, ki kellett eszelnem valamit.


Jó varrogatást!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kedves Látogató!
Köszönöm, hogy megtiszteltél bizalmaddal és látogatásoddal. Remélem, nagyon jól érzed majd magad nálam, és sok új ötletet tudok neked adni. Ahhoz, hogy hosszútávon működhessen a blog és sokáig tudjak az olvasóknak örömet okozni (és én is sokáig örömöm lelhessem az alkotásban), arra kérlek Téged, hogy a blogban megjelent tartalmakat ne másold, hanem a link megjelenítésével jelöld meg a forrást, mert rengeteg munkám van a kitalálástól a megvalósításon át egészen addig, hogy ide (igényesen) felkerülhessen bármi. Köszönöm megértésedet! ;-)
Szeretettel várlak vissza :-)
Fanni