2012. január 9., hétfő

Télbe burkolózva

Sokat gondolkodtam azon, hogy a téli évszak egy kicsit más (azon kívül, hogy tök más a másik 3-hoz képest :D:D:D) dekoráció szempontjából, mert decemberben ott a karácsonyi csilli-villi, aztán marad még a január és február míg jön a tavasz...
Leszedtem a karácsonyi dekort, de hát nem maradhat üresen a ház, míg felhatalmazom magamat a tavaszi erre-arra! Most nagy örömmel dobozoltam el ezeket a díszeket. Nem tudom miért, de valahogy most tényleg nagyon várom a tavaszt, a meleget, a változást, pedig én beszéltem arról, hogy minden évszak gyönyörű és imádom. Lehet, hogy vár valami új, amiről nem tudok még, de belül érzem? Jó lenne....

De hát mit lehet kirakni télen? Pl korcsolyát, némi virágot is, amelyik illik a télbe mondjuk a színével. Maradhatnak a mécsesek, mécsestartók (nekem pl nincs kifejezetten karácsonyi gyertya/mécsestartóm, inkább télies)
Egy kis hópihés füzért az ablakba és a karácsonyfáról leszedett égősort valahova....


A korcsolya Naturalmente keze munkáját dicséri. Kicsit kitömtem, hogy térbeli hatása legyen, és így nekem tényleg olyan, mintha valaki csak feldobta volna épp, mikor hazatért a korizásból (imádok korizni, gyerekkorunkban egy picit jártunk műkorcsolya edzésre is, és akkor dédelgettem némi jégtáncosnő álmot....)


Nálunk szokás, hogy ha valakinek szülinapja van, akkor az anyukájának is ad egy szál virágot, vagy bármi kedveskedést, hiszen az anyukáé is az érdem....sőt :D Ezt én találtam ki anno tinikoromban, majd megtanítottam rá a férjemet is, és most apukája tanítja meg rá kicsi fiát is. Ezt a csokor gyönyörű tulipánt erre az alkalomra kaptam! Egy szeletnyi tavasz...



.... mára már átalakított konyhaszekrényt és előszobát ígértem, de nem készült el. Férjem alig aludt valamit az elmúlt napokban, és nem akartam kockáztatni, hogy ma elaludjon a volán mögött, inkább elküldtem aludni még jóval éjfél előtt...Inkább egy félig kész ez, mint egy balesetet szenvedő férj a kialvatlanság miatt, ugye megértitek :) de Mutatok egy kis részletet belőle, hogy lássátok, dolgoztunk rajta :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kedves Látogató!
Köszönöm, hogy megtiszteltél bizalmaddal és látogatásoddal. Remélem, nagyon jól érzed majd magad nálam, és sok új ötletet tudok neked adni. Ahhoz, hogy hosszútávon működhessen a blog és sokáig tudjak az olvasóknak örömet okozni (és én is sokáig örömöm lelhessem az alkotásban), arra kérlek Téged, hogy a blogban megjelent tartalmakat ne másold, hanem a link megjelenítésével jelöld meg a forrást, mert rengeteg munkám van a kitalálástól a megvalósításon át egészen addig, hogy ide (igényesen) felkerülhessen bármi. Köszönöm megértésedet! ;-)
Szeretettel várlak vissza :-)
Fanni