2012. január 1., vasárnap

Aktuális állapotok VI.

A következő képsorok a karácsony előtti pár napban készültek, ugyanis megengedtünk magunknak egy kis pihenőt, és fontosabbnak láttam kitalálni és felkészülni a nagy családi karácsonyi összeröffenésre és mindkettőnknek kellett a feltöltődés. Őszintén megmondom, én egy kicsit kiégtem, elegem lett mindenféle festésből, fúrásból faragásból, és ilyen fajta munkának sosincs jó vége. Nem lesz szép, vagy olyan amit akarunk, és ilyenkor kell letenni a lantot ecsetet/fúrót/kalapácsot. Annyira pont kipofoztuk, hogy csinos kis tiszta otthonunkban pihegjünk, amik hátra maradtak pedig várhatnak. Vagyis vártak egész eddig, mert most megint kedvünk van alkotni, és visszatért az ihlet is :) Így az új évben természetesen továbbra is bombázlak titeket a házban/körüli alkotásainkkal is, ha nem bánjátok :) JA és direkt nem raktam rendet, hogy lássátok, itt tényleg laknak :) (egyelőre) Nem magazinba készültek a képek :)

kamrába végre polc

konyhai részlet I.

konyhai részlet II.

nappaliba kukucs be

elkezdtünk egy gardróbot is..
Munkára újra fel!

2 megjegyzés:

  1. Hát ne is hagyd abba, mert nagyon szeretem a blogodat.:) Kitartást ebben az évben is.:)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen :)
    Kell is a kitartás, épp ma rúgtak ki a munkahelyemről... :/

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kedves Látogató!
Köszönöm, hogy megtiszteltél bizalmaddal és látogatásoddal. Remélem, nagyon jól érzed majd magad nálam, és sok új ötletet tudok neked adni. Ahhoz, hogy hosszútávon működhessen a blog és sokáig tudjak az olvasóknak örömet okozni (és én is sokáig örömöm lelhessem az alkotásban), arra kérlek Téged, hogy a blogban megjelent tartalmakat ne másold, hanem a link megjelenítésével jelöld meg a forrást, mert rengeteg munkám van a kitalálástól a megvalósításon át egészen addig, hogy ide (igényesen) felkerülhessen bármi. Köszönöm megértésedet! ;-)
Szeretettel várlak vissza :-)
Fanni