2012. január 22., vasárnap

"Drága" virágcsokor olcsón

Tegye fel a kezét, aki NEM szereti a virágot. És kapni. És adni. És a nagyon szépen összeállított gyönyörű csokrokat? Na ugye, csak ezért sokat is kell fizetni.
Boltokban (nem virág)/piacon/néniktől stb lehet venni gyönyörű csokrokat: rózsa, tulipán stb, 1000 ft alatti áron. Én persze már egy-egy ilyen egyszerű celofános csokortól is oda meg vissza vagyok, (férjecském meg szokott lepni vele, csak úgy), ha ilyet kapnék valakitől ajándékba, és mi is szoktunk venni másnak. A részletek híve vagyok, és ha veszek is ilyen virág csokrot, kicsit "megszemélyesítem". Persze ezek, az általam készített "megszemélyesített" csokrok messze vannak a tanult virágkötészeti csodáktól, de hát az alkotás öröme, és hogy aki kapja, biztosan nagyon örül neki, úgymond: kárpótól.

Egy példát tudnék nektek megmutatni- mert nem fotóztam le mindet (sajna?)-anyósomnak készítettem egy ünnepi csokrot névnapjára.
Sárga rózsa (ez a nagy kedvence) és egy nagyon különleges rózsa szerű piros és nagyon illatos virágból, aminek méghozzá a széle be volt festve arannyal. Mikor megláttam rögtön beindult a fantáziám, hogy ebből akarok egy csokrot készíteni, valami drótos-gyöngyös megoldással, ahogy azt némely esküvő csokrokkal teszik. Bénáztam is pár sort, mire dróttal sikerült először is magukat a virágokat úgy megkötni a szárukon, hogy azok úgy álljanak, ahogy én akarom. Aztán a gyöngyös díszítés is megér egy misét, de végül sikerült összehoznom. Nekem tetszett, neki tetszett, kell ennél több? :)




De sokszor elég egy kicsit különlegesebb szalag (főleg ha textil), és egy szép papír a szárának, máris megbolondítja a legegyszerűbb virágot is. (méghozzá tudatosan választottam a sárga nárciszhoz a lila kiegészítőt, mint komplementer színt. (ez pedig szülinapra anyósomnak egy izgalmas könyv mellé...)






VirágMAGOT is lehet szépen ajándékozni: itt.

2 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kedves Látogató!
Köszönöm, hogy megtiszteltél bizalmaddal és látogatásoddal. Remélem, nagyon jól érzed majd magad nálam, és sok új ötletet tudok neked adni. Ahhoz, hogy hosszútávon működhessen a blog és sokáig tudjak az olvasóknak örömet okozni (és én is sokáig örömöm lelhessem az alkotásban), arra kérlek Téged, hogy a blogban megjelent tartalmakat ne másold, hanem a link megjelenítésével jelöld meg a forrást, mert rengeteg munkám van a kitalálástól a megvalósításon át egészen addig, hogy ide (igényesen) felkerülhessen bármi. Köszönöm megértésedet! ;-)
Szeretettel várlak vissza :-)
Fanni