2011. augusztus 7., vasárnap

"Csináld magad" cserepes növény

Virágot ajándékozni jó, mindegy az, hogy cserepes vagy vágott. Én imádok kapni is, virágfüggő vagyok, oda és vissza vagyok minden növényért.
Ám vannak helyzetek, amikor hiába szeretnék pl cserepes növényt ajándékozni valakinek, mert tudom, hogy nagyon vágyik "arra" a bizonyos növényre, nem tudok. Pl mert az illető külföldön él és repülővel utazik :).
Ez történt meg velem a napokban, és bár kézenfekvő lett volna, hogy akkor ajándékozzak neki egy csomag levendula virágmagot, mondjuk szép tasakba becsomagolva, szép masnival átkötve, nem voltam megelégedve az eredménnyel. Mindig ügyelek a részletekre és szeretem megadni a módját, ugye, nem mindig maga az ajándék a fontos, hanem hogy hogyan van csomagolva.

Mondtam magamnak, jó, akkor festek vagy veszek egy szép kaspót, belerakom a virágmagos tasakot és szépen becsomagolom mondjuk egy celofánba hatalmas masnis szalaggal. Közben eszembe jutott, hogy szoktak úgy süteményt ajándékozni, hogy még kész sincs,( főleg a muffinokat és a browniest) egy szép üvegbe beletöltik a száraz hozzávalókat rétegezve, ügyelve, hogy ne keveredjen össze, mellérakják gyönyörű papíron a receptet és az illetőnek csak tojást és/vagy tejet hozzárakva el kell készítenie.

Közben még időben észbe kaptam, hogy lehet, hogy már bele sem fér a bőröndjébe, ha én elegendő virágföldet, nehéz nagy kaspót adok neki ajándékba, azt pedig igazán nem akartam, hogy itthon hagyja, hiszen el kell ültetnie, hogy gyönyörködhessen bennük, mert a levendulás képeimnél említette (és innen füles), hogy a lakást is teleültetné, ha kinőne a földből :)





 Úgy döntöttem végül, fogok egy sima műanyag ültető kaspót (még lukacsos is az alja) és becsomagolom egy szép papírba. természetesen majd a papír nélkül kell beleültetni a magokat, de Edinának biztos van valamilyen szép kaspója otthon :)






Egy régi műanyag pici flakonocskába raktam vizet (mert ugye ültetésnél rögtön meglocsoljuk a magokat), de ezt is becsomagoltam ugyanezzel a papírral, hogy szép legyen. Virágföld pedig egy zacskóba került, épp annyi, amennyi a többi hozzávalóval belefért a kaspóba...s persze a magocskák.



Mindezeket beraktam a kaspóba, ami még kapott egy szép nagy fehér szalagot is.


Ha nem lenne a repülőutas akadály, akkor még hasznát is venné a vizecskének és a virágföldnek. Természetesen ezeket itthon hagyta, mivel ilyesmit nem engednek fel repülőre. Feleslegesnek tűnhet így az egész munka,  de szerintem a lényeg ebben, hogy sikerült azt a szerencsétlen kis virágmag tasakot gusztusosan "becsomagolni" és ott volt a pillanat öröme, amit az ajándék átadásakor szereztem neki (és magamnak, mert boldog vagyok, ha örömöt tudok okozni egy meglepetéssel).
Természetesen nem én találtam fel a spanyol viaszt (ami még viccesen is hangzik, mert pont Spanyolországba repült vissza:P), millió féle "Csináld magad" csomagot lehet kapni pl. hobby boltokban, ami pedig az alkotás örömét adja meg.


3 megjegyzés:

  1. Ez annyira de annyira jó ötlet! holnap már el is ültetem, lakásban úgyis mindegy a hónap, és amint kibújik teszek fel fotót.

    VálaszTörlés
  2. Olyan türelmetlen vagyok. Még mindig nem bújt ki. Ez normális?

    VálaszTörlés
  3. Edi én ide válaszoltam neked, vagy utána facebookon írtam választ? Így úgy tűnhet külsősnek mintha válaszra sem méltatnálak, pedig tuti beszéltünk róla azóta, sőt már ki is bújt a növényke :D:D

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kedves Látogató!
Köszönöm, hogy megtiszteltél bizalmaddal és látogatásoddal. Remélem, nagyon jól érzed majd magad nálam, és sok új ötletet tudok neked adni. Ahhoz, hogy hosszútávon működhessen a blog és sokáig tudjak az olvasóknak örömet okozni (és én is sokáig örömöm lelhessem az alkotásban), arra kérlek Téged, hogy a blogban megjelent tartalmakat ne másold, hanem a link megjelenítésével jelöld meg a forrást, mert rengeteg munkám van a kitalálástól a megvalósításon át egészen addig, hogy ide (igényesen) felkerülhessen bármi. Köszönöm megértésedet! ;-)
Szeretettel várlak vissza :-)
Fanni