2011. augusztus 7., vasárnap

Mosdószekrény

Tavaly kerestünk egy kis szekrénykét a wc-ben található mosdó alá, de sehol sem találtunk olyat, amely:
1.elfért volna, mivel össz-vissz 80cm széles a wc, abból kb 40 mély a mosdó, tehát nem fér be semmilyen irányba hagyományos mosdó alatti szekrény.
2. ne kerüljön többe mint 10ezer ft.
3. nézzen is ki valahogy
4. Lehetőleg zárt legyen, mert nem akartam mutogatni a leendő tartalmát.


Végül egy IKEA-s görgős tárolónál tettük le a voksunkat, mert az első 3 feltételnek egyszerre megfelelt.
A 4.-nek nem, és már kezdtem beletörődni, hogy mégiscsak nyitott szekrényünk lesz ott, amikor gondoltam egyet és körbenéztem az otthon található méteráruim között.

Tulajdonképpen csak kivágtam a négyzeteket és beszegtem őket, majd rajzszeggel a kerethez tűztem. A tetejénél-mivel oda belóg a lefolyó cső valamennyire, kellett picit átszabnom az anyagot, hogy takarjon is, és elférjen a cső is. Az elején-mivel valahol be és ki kell pakolni a cuccokat csak felül tűztem oda, alul "lebeg".

Mondjuk lehetett volna egy precízebb, igényesebb szekrény is, ha az oldalára és a tetejére veszek méretre vágott mdf lapot és lefestem és az elejére rakok csak függönyt. De ahhoz el kellett volna menni barkácsboltba venni mindenféle anyagot, így meg csak benyúltam a szekrénybe és felhasználtam amit találtam. Sokszor a gyors megoldásokat választom :D és nekünk így is tetszik :D



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kedves Látogató!
Köszönöm, hogy megtiszteltél bizalmaddal és látogatásoddal. Remélem, nagyon jól érzed majd magad nálam, és sok új ötletet tudok neked adni. Ahhoz, hogy hosszútávon működhessen a blog és sokáig tudjak az olvasóknak örömet okozni (és én is sokáig örömöm lelhessem az alkotásban), arra kérlek Téged, hogy a blogban megjelent tartalmakat ne másold, hanem a link megjelenítésével jelöld meg a forrást, mert rengeteg munkám van a kitalálástól a megvalósításon át egészen addig, hogy ide (igényesen) felkerülhessen bármi. Köszönöm megértésedet! ;-)
Szeretettel várlak vissza :-)
Fanni