2011. augusztus 5., péntek

Kék alapon fehér pettyes

Említettem már, hogy a pöttyös minta az egyik gyengém. Kvázi mindenben el tudom képzelni, ruhában is, pl van egy sötétkék alapon fehér pettyes ballonkabát szerűségem, amely némileg víztaszító. Juszt sem a fehéret vagy a feketét vettem meg, mert ha már esik az a fránya eső, legyen vidám a kabátom :) Vidám párosítás a zöld-fehér kockás gumicsizmámhoz (mert egyébként ugye tökre nem megy egymáshoz ez a két minta így :P).
Szóval minden alkalommal, mikor betévedtem az egyik kedvenc méteráru boltomba, szemeztem a pöttyös anyagokkal. Sóhajtozás közepette, hogy jaj de drága métere elkezdtem agyalni, mit tehetnék. Legjobban a babakék alapon fehér pöttyös anyag dobogtatta meg a szívemet, és tudtam, hogy ilyen huzatot szeretnék majd a hátsó terasz kis kiülős alkalmatosság szivacsának huzataként. De ahhoz sok sok anyag kell, az árát beszorozva pedig már kész kinti ülőgarnitúrát vehetek-kétségtelenül nem sk, de itt a spóroláson is van hangsúly.
Megint megyek be, már majdnem feladtam a keresést, hogy olcsóbban találok ilyesmit, amikor ráakadtam erre a sima kék anyagra. 700 ft volt métere, mert van benne valami szálhiba. Egy kicsivel sötétebb kék csík, de komolyan észre sem vettem. Vettem belőle, pöttyök nélkül.

A megoldás végül, ha van valami jó kis anyagod, de nincs rajta pötty: Kell hozzá az anyag, textil festék (tubusos) és parafadugó. Mondjuk amelyik bor épp most fogyott el, már nem is kell neki a dugó, fel lehet használni. Lehet kapni 5-s csomagokban is original, akkor rögtön 5 féle színű pöttyöket lehet csinálni :).


Ezután tematika szerint vagy csak ahogy elkap a hév gyártani kell a pöttyöket. Tipp: a felszín, amellyel fest az ember, rendesen legyen festékes és valamennyire egyenletes mert különben félkörök és hasonlók születnek. Rányomni sem szabad nagyon, mert akkor az összes festék kibuggyan a szélén. Az anyag alá kell valamit tenni, mert a festék átüt és minden csupa festékes lesz. Szóval a gyapjú szőnyegen semmiképpen se csináljátok!


 Kb egy éjszakát jó hagyni száradni. Lehetőség szerint teljesen vízszintben mert összegyűlhet a festék a szélén a pöttyöknek és le is folyhat.



Természetesen bármilyen felületen működik a dugóhúzós festés.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kedves Látogató!
Köszönöm, hogy megtiszteltél bizalmaddal és látogatásoddal. Remélem, nagyon jól érzed majd magad nálam, és sok új ötletet tudok neked adni. Ahhoz, hogy hosszútávon működhessen a blog és sokáig tudjak az olvasóknak örömet okozni (és én is sokáig örömöm lelhessem az alkotásban), arra kérlek Téged, hogy a blogban megjelent tartalmakat ne másold, hanem a link megjelenítésével jelöld meg a forrást, mert rengeteg munkám van a kitalálástól a megvalósításon át egészen addig, hogy ide (igényesen) felkerülhessen bármi. Köszönöm megértésedet! ;-)
Szeretettel várlak vissza :-)
Fanni