2011. augusztus 11., csütörtök

Új ruhából még újabbat

2 órán át varrtam fel a gyöngyöket.megérte

Van egy másik mániám. Vannak ruhaüzletek vagy bevásárlóközpontok, ahol lehet venni felsőket ugyan olyan fazonban, ugyanannyi pénzért, csak más-más színben, esetleg mintában. Ha egy fazon megtetszik és kényelmes, lecsapok rá és rögtön veszek min 2.-t Igen ám, de így vagyok vele, hogy van egy csomó ugyanolyan felsőm, csak más színű,és az milyen snassz. Most már direkt vadászok az ilyenekre, merthogy az egyiket tuti feldobom valamivel, eddig főleg valamilyen gyöngyös megoldással tettem ezt, de van a tarsolyomban pár ötlet, amit mindenképp meg akarok magamnak csinálni.

első sk-s pólója


A gyermekem ruhái sincsenek másképp. Gyakran kap Lilik nagyszülőktől ilyen sima, egyszínű felsőket (rövid ujjút hosszú ujjút egyaránt), mert hogy mondjuk 3-t adtak "ennyiért" vagy majd csinálok rá valamit (hehe, már ők is tudják a mániám :D).Valamikor lerajzolok egy megtetsző mintát (van egy pár figura vagy minta lementve a gépen, mondván de jó lesz majd felsőre). Van viszont egy olyan nyuszis felsője, ahol a vajszínű felsőt adták egy valamilyen jópofa másikhoz, mindemellett kapott a dédimamitól egy nagy nyuszis felvarrót. Gondoltam egyet, felvarrtam a nyuszit, hímeztem köré picike répákat és színes bogyókat. Mindjárt nem volt uncsi a vajszínű felső :).




Tavaly sorozatba gyártottam ismerős babáknak a felsőket és bodykat. Nevüket festettem fel és/vagy a kislányoknak virágot festettem, flitterrel díszítettem a sima egyszerű pólókat.






                     


Most már a nadrágok sincsenek biztonságba. Itt van pl ez a jó kis indigó kék farmer. Ez egy basic darab, talán 1200 ft-nál nem is volt több. Gondoltam egyet, és NEXT márka után szabadon felrajzoltam kis szörnyeket, amely minta egy fiú ruhán mindig előfordul ebben a márkában. Nagyon tetszik ahogy a világítós festék valóban világít a sötétkék farmeren :)


                      
Anya és apa is kapott személyre szabott pólót. Ennek rövidke története az, hogy első karácsonyunkra, amikor még pociban volt Nimród, de kvázi bármikor megszülethetett volna, csináltam egy Apás pólót, magamnak meg anyásat. Nimród is rajta van persze :)





                       
                     


No, szóval nem kell nagy dolgokat kitalálni, egyszerűbb ebből-abból is fel lehet dobni egy-egy ruhaneműt-jóval olcsóbban, vagy ingyé, ha már egy meglévő darabot újítunk fel.
Ajánlom nektek még  Dress Lovin' blogot! Szuper olcsó átalakítási ötletek!



2 megjegyzés:

  1. Szia!

    Csuda jó dolgokat olvasok nálad. :-) Köszönöm az ötleteket.
    Itt a világító festék rgadott meg. Hol lehet ilyet kapni, ami textilre (is) jó? Bizonyára nagy sikert arattál vele!

    VálaszTörlés
  2. Szia Moti!
    Örülök, hogy találsz kedvedre valót! :)
    Ilyen festékeket minden nagyobb hobbi boltban lehet már kapni, azt hiszem én ezt pont auchanban vagy corában találtam, de már ezer éve. De inkább auchan. Ott mindenhol láttam egy kis polcocskát ahol ilyen hobbi cuccok vannak.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kedves Látogató!
Köszönöm, hogy megtiszteltél bizalmaddal és látogatásoddal. Remélem, nagyon jól érzed majd magad nálam, és sok új ötletet tudok neked adni. Ahhoz, hogy hosszútávon működhessen a blog és sokáig tudjak az olvasóknak örömet okozni (és én is sokáig örömöm lelhessem az alkotásban), arra kérlek Téged, hogy a blogban megjelent tartalmakat ne másold, hanem a link megjelenítésével jelöld meg a forrást, mert rengeteg munkám van a kitalálástól a megvalósításon át egészen addig, hogy ide (igényesen) felkerülhessen bármi. Köszönöm megértésedet! ;-)
Szeretettel várlak vissza :-)
Fanni