2011. augusztus 22., hétfő

Augusztus 20-án

egy egyszerű kis zászlócska-füzért varrtam a minap-csak úgy...
Remélem nem csinálok rendszert abból, hogy mindent kicsit késve reagálok le, de nézze el nekem mindenki, hiszen tegnapelőtt kééééésőn értünk haza egy esküvőről.
A napunk viszont reggel kezdődött, megmutatom tehát mivel töltötte a legifjabb Lilik család az idei Államalapítás Ünnepét.
Természetesen kimentünk a nemsokára elkészülő (pozitív megvallás volt!!) házunkhoz. Nézzétek, kis dinnyém, dísztököm, sütnivaló tököm is kinőtt, hiába az a sok hitetlenkedő vélemény néhány embertől. Megtanultam, hogy ha magot vetek, amit a tasak hátuljára írnak két palánta közti távolságot, tartsam be. Sőt, adjak hozzá még 1-2 centit. Nem baj, hibájából tanul az ember, és így is teljesen kísérleti volt ez a kert, hogy hogy megy ez nekem kicsiben, meg eleve június eleje volt már, konyhakertet pedig tavasszal szoktak elkezdeni művelni. A kedvem nem szállt el, sőt lelkes vagyok, mert extra finom édes borsónk is lett meg itt vannak ezek a tököcskék dinnyécskék (utóbbiból már csak savanyúnak való lesz) és a csuda finom paradicsomok és a sok sok petrezselyem. Na szóval jövő tavasszal 3x ekkora területet akarok felás(at)ni :D és még több borsót, és rendesen elültetett tököket stb stb ÉS MÉG TÖBB PARADICSOMOT :D meg egyéb mást is.


Nyílnak ám a virágok is, amelyeket szintén júniusban ültettem. Nem emlékszem mikor kellett volna eredetileg virágoznia, de ha emlékezetem nem csal, max egy hónapot csúszott vele? Vagy pont hogy most kellene neki?

4-5 féle színű virágfejek nőttek ki egy féle tasak-magból :)


...ennek a virágnak már a bimbója is olyan különleges és szép szerintem!!!


De nem sokáig voltunk ám kint, mert Nimródnak aludnia kellett, mielőtt elmentünk volna az esküvőre. Természetesen a "mit vegyek fel" szindróma engem is elkapott már hetekkel előtte és eredeti tervem szerint akartam egy rucit varrni magamnak. Na ne gondoljatok semmi bonyolultra, csak egy kis átalakításról lett volna szó.. sajnos (vagy nem, ki tudja) nem volt energiám rá, voltak fontosabb dolgok, ezért kivettünk valamit a szekrényből. Persze figyeltünk arra is, hogy menjünk egymáshoz, általában úgy öltözünk fel ha együtt megyünk 3-an, hogy hasonló színű vagy szín összeállítású legyen a ruhánk :)

kék és piros mindenkin...fiúkon kék gatya rajtam kék szandál

Ügyelve a részletekre mert az fontos :)

Az esküvő tökéletesen egyszerű volt és költséghatékony, még sem gagyi. Nem voltunk sokan, kb 70-80-an, egy erdő közepén lévő csárda szerűségben ill az udvarán volt a vacsi, nem csináltak problémát ültetésből és  a tipikus "mennyasszony és vőlegény külön és szemben üljön és hogy legyenek a szülők stbstb" dologból, volt 5 rönkasztal, két oldalán pad és úgy ültünk. Hadd mutassam meg a naaaagyon egyszerű de ötletes ültető kártyákat, mert igazi DIY munka:

ez volt az enyém :)

A szalvéta gyűrű egy csavart kerámia gyűrű rajta alkoholos filccel az aznapi dátum és a pár monogramja.

A neveket pedig egy nagyon egyszerű vékony papírból kivágott szerelmes galambpárra írták. Itt is látható két monogram :)
Ezenkívül tök egyszerű égősor ment végig, néhány lampion, bográcsgulyás volt az első fogás, és másodikként önkiszolgálóan lehetett pulyka, tarja húsból, grillezett cukkiniből és gombából, sült krumpliból és hideg salátából választani. Hoztak a végén tányérokon néhány fajta süteményt, 9kor panorámából látható volt a tűzijáték és fél 10kort torta :)

Egy dolgot csináltam volna másképp, ráírtam volna a meghívóra, hogy mindenki hozzon magával valami kardigánt vagy pulcsit, mert már du piszok hűvös volt fent a hegyen és bent az erdőben. Majd szétfagytunk...
Hazafelé mi is láttunk némi tűzijátékot az autóból de azért jobb volt emberi időben hazaérni és lefeküdni aludni...




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kedves Látogató!
Köszönöm, hogy megtiszteltél bizalmaddal és látogatásoddal. Remélem, nagyon jól érzed majd magad nálam, és sok új ötletet tudok neked adni. Ahhoz, hogy hosszútávon működhessen a blog és sokáig tudjak az olvasóknak örömet okozni (és én is sokáig örömöm lelhessem az alkotásban), arra kérlek Téged, hogy a blogban megjelent tartalmakat ne másold, hanem a link megjelenítésével jelöld meg a forrást, mert rengeteg munkám van a kitalálástól a megvalósításon át egészen addig, hogy ide (igényesen) felkerülhessen bármi. Köszönöm megértésedet! ;-)
Szeretettel várlak vissza :-)
Fanni