2011. augusztus 26., péntek

Baba üdvözlő képeslap

Ez az úgy nevezett Pop-up képeslap fajta próbálkozásom volt, talán az első. Egy majdnem újszülött kislánynak készült, hogy üdvözöljük eme nagyvilágban :)
A gólya minta az elején sablonnal készült, van nekem pár sablonom a Fiskarstól, betűk, számok stb amelyekkel tök jó dolgokat lehet készíteni a scrapbook technikához. Kapott egy kis szalagot is, ugyanis a felugró dologtól ami belül van, nem marad szépen csukva a képeslap.


Belül egy babaszobát próbáltam illusztrálni, így a kiságy ami 3D-s a többit meg csak felrajzoltam szabad kézzel.


És oldalról így néz ki a kiságy. Mondhatom ez még Béta verzió, bár ugyanolyan dolgokat kétszer nem igazán szoktam készíteni :)

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kedves Látogató!
Köszönöm, hogy megtiszteltél bizalmaddal és látogatásoddal. Remélem, nagyon jól érzed majd magad nálam, és sok új ötletet tudok neked adni. Ahhoz, hogy hosszútávon működhessen a blog és sokáig tudjak az olvasóknak örömet okozni (és én is sokáig örömöm lelhessem az alkotásban), arra kérlek Téged, hogy a blogban megjelent tartalmakat ne másold, hanem a link megjelenítésével jelöld meg a forrást, mert rengeteg munkám van a kitalálástól a megvalósításon át egészen addig, hogy ide (igényesen) felkerülhessen bármi. Köszönöm megértésedet! ;-)
Szeretettel várlak vissza :-)
Fanni