2011. augusztus 27., szombat

Fürdőszoba I.

tetszik ez a sárga szín nagyon!

 Még nem is ejtettem szót a majdani higiéniás kamránkról, alias fürdőszobáról! :)
Jaj hát ez is egy "problémás" helyiség abból a szempontból, hogy sokáig nem tudtam dülőre jutni magamban, mert nekem vannak/voltak  kikötéseim amit nem szeretnék/szeretnék a fürdőben.
Lássuk pl a burkolást. A burkolás mint csempe és kőpadlólap nem igazán a szerelmeim. Már inspirációs képgyűjtéseim alkalmával, amikor híre sem volt házvásárlásnak eldöntöttem, csempe nem kell!!!!!! Max a kád köré. De csak oda. A padló dilemmás bejegyzésben pedig mondtam, hogy nem akarok kőpadlót, de végül csak a fürdőben az lesz mert nem sikerült a fa padló üzletet nyélbe ütnöm. 

ez a fürdő jöhet ahogy van!!
Egy hosszúkás fürdőről van szó, aminek a keskenyebb oldala igen keskeny. Amihez én nagyon ragaszkodtam, az az hogy legyen két mosdónk, nagy tükrünk, nem akarok csempét mindenhova és legyen zuhanyfüggöny. 
Sokáig próbálkoztunk azzal, hogy berakjunk egy kis ülőkádat egy kisebb épített zuhanyt és a duplamosdós dolgot. Nem is értem, hogy gondoltuk hogy ez mind be fog férni, hiszen így is alig!!! Nagyban megkönnyíti a helyzetünket, hogy pl lesz külön mosókonyhám, így sem a szennyes halmaz sem a mosógép és az ehhez tartozó ez-az nem foglal helyet. Szeretnék a törülköző szárító radiátor mellé valami plusz türiszárítós megoldást, mert most 3-unké nem fér fel rendesen száradni és terveink szerint bővül a család  'közelközelközel' jövőben.
Nagyon szeretnék fa falburkolatot, olyan mint az első két képen van, de vízszintesen és elvileg csak a keskeny falra, hogy nyújtsa a teret. Ehhez hasonló csempe is van, hosszúkás mint egy ilyen deszka, de élőben nem láttam még, hogy pl nem-e olyan gagyiság mint a parketta utánzatú linóleum...

minden!!!
 
A zuhany-kád kérdés egyébként azért volt, mert én pl csak zuhanyzok, egyedül akkor ültem kád meleg vízben, amikor terhességem alatt már a 36. héttől mindennapos erős görcseim voltak és a 40. hét felé már elegem lett belőle... A gyerekeknek viszont jó a kád, könnyebb őket lefürdetni, főleg ha egyszerre kettőt kell és férjecském is szereti áztatni magát. Így lesz csak kád, de zuhanyfüggönnyel mindenképpen. Lábas kádat is de nagyon akartam, vagy szép íves különálló kádat, de ez a 200-400 ezres tétel majd a tóparti házunkban lesz, mikor nyugdíjasok leszünk :D
A kádnál nagyon határozott vagyok abban, hogy a kádnak csak a legminimálisabb széle legyen, tehát a legminimálisabb perem, és a sarkoknál pl ne legyen az nagy "háromszög". Ennek a magyarázata, hogy hihetetlenül megül ott a szöszmösz két perc alatt, és különben sem tetszik.

mosdós-pultos és fal <3

Másik dolog, ami okozott némi vita-percet, a csaptelepek. Mivel végül szögletes kádat választottunk, ahhoz a szögletes mosdók illenek. Nagyon tetszene nekünk a falból kijövő csap, de lebeszélt róla a vizesünk. Semmiképp sem szeretnék olyat, ami úgy keverő csapos, hogy a csap és csőr találkozásánál van egy kis mélyedés. Hiába mosom le minden nap, rögtön megáll ott a szappanos-fogkrémes-trutyis víz és nagyon visszataszító számomra. Ez nem azt jelenti, hogy akkor valami méregdrága csaptelepet kell venni, hála égnek van már bőven választék az alacsony árkategóriájú de jó (férjemnek meg márkában vannak kikötései, na nem felvágásból hanem minőségből. Pl hogy mihez lehet olyan gömb alkatrészt venni és melyik amit egy az egyben ki kell dobni ha elromlik. Igaza van, ez nagyon nem mindegy!)
Amilyen stílusban gondolkozunk, illene oda meg tetszetős számunkra a régi fajta két gombos csap, ahol külön van tekerője a meleg és hideg víznek de ez nagyon nem gazdaságos, mire beállítanánk a megfelelőt hőmérsékletet máskülönben nagyon félnék hogy a gyerekek leforrázzák a kezüket. Vagy mi :)


 Eredetileg beépített Gerebit tartályos wc-t terveztünk. Nekem viszont jobban tetszene a rendes lábas wc, ahhoz pedig nincs beépített wc tartály. A problémámat eldöntötte azm hogy a szürke vizes megoldásunkhoz nem igazán jó a beépített tartály, mert az a picike lyuk, ahol bele lehet nyúlni (ez az öblítő gomb-ház kiszedésével történik). Fel voltam készülve a legrosszabbra, egy újabb kompromisszum, ronda műanyag tartályunk lesz :( De jesszus mennyit fejlődtek a wc-tartályok, mennyit bővült a választék vagy csak én nem vettem eddig soha wc tartályt, de szebbnél szebb darabok voltak-ha lehet egy tartályra ilyet mondani :D !!


Ott vannak még az olyan "apróságok" hogy milyen legyen a tükör kerete, a zuhanyfüggöny, a kilépő szőnyeg, hogyan dugjuk el szem elől a naggggyon ronda gázcirkót (aminek látványa még félelmetes is ráadásul az én fejemnek..). Ezekre van ám már kész válaszunk, csak meg kell őket csinálni a két kicsi kezünkkel :)

(fotók:google)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kedves Látogató!
Köszönöm, hogy megtiszteltél bizalmaddal és látogatásoddal. Remélem, nagyon jól érzed majd magad nálam, és sok új ötletet tudok neked adni. Ahhoz, hogy hosszútávon működhessen a blog és sokáig tudjak az olvasóknak örömet okozni (és én is sokáig örömöm lelhessem az alkotásban), arra kérlek Téged, hogy a blogban megjelent tartalmakat ne másold, hanem a link megjelenítésével jelöld meg a forrást, mert rengeteg munkám van a kitalálástól a megvalósításon át egészen addig, hogy ide (igényesen) felkerülhessen bármi. Köszönöm megértésedet! ;-)
Szeretettel várlak vissza :-)
Fanni