2011. augusztus 5., péntek

DIY ételbúra egy(pár)perc alatt

Tegnap (vagy tegnapelőtt) kaptam egy szokásos Butlers hírlevelet, amiben többek között az alábbi terméket kínálták:

4990,-
Szerintem mindenkinek rögtön az jut eszébe, hogy úgy néz ki, mint egy megfordított kosár. Rohantam is ki az erkélyre, ahol jó sok kosárkát tartok, mivel a szokásos Lidl-es virágkosár vásárlásból (amivel általában a férjem szokott meglepni) mindegyiket elraktam "jó lesz még valamire" alapon.
Jó is lett az egyik, mert csináltam belőle ételbúrát, igaz nincs hozzá ilyen tálca, de van tányérom.
Szóval kell egy kiselejtezett kosárka, egy bútorfogantyú-hozzá csavar és alátét. Meg a megfelelő fúrószár. Ezeket "amit találok itthon" gondolattal használtam fel.


Lecsippentettem a kosár fülét tartó indákat és kihúztam ahogy van.


Belül volt egy ilyen műanyag védő, mert ebben közvetlenül volt a virágföld amin nélkül ugye kifolyt volna a víz stb.. Ezt pikkpakk ki lehetett szedni, utána pedig jól átmostam a kosárkát, mert titkos helyeken is megbújt a virágföld és egyéb koszok.


 Fúrtam egy kis lyukat és becsavaroztam a bútorfogantyút.


Raktam körbe egy szalagot, kötöttem rá egy masnit és már kész is van. Tányérom is van pont akkora, amire rá lehet tenni és takar.


Na jó, nem egy perc volt, de mondjuk negyed órán belül elkészült :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kedves Látogató!
Köszönöm, hogy megtiszteltél bizalmaddal és látogatásoddal. Remélem, nagyon jól érzed majd magad nálam, és sok új ötletet tudok neked adni. Ahhoz, hogy hosszútávon működhessen a blog és sokáig tudjak az olvasóknak örömet okozni (és én is sokáig örömöm lelhessem az alkotásban), arra kérlek Téged, hogy a blogban megjelent tartalmakat ne másold, hanem a link megjelenítésével jelöld meg a forrást, mert rengeteg munkám van a kitalálástól a megvalósításon át egészen addig, hogy ide (igényesen) felkerülhessen bármi. Köszönöm megértésedet! ;-)
Szeretettel várlak vissza :-)
Fanni