2011. augusztus 31., szerda

'Hogyan csináld' kitűző I.

Ezt a kitűzőt nagyon random módon, a legutóbbi kis ruhámhoz készült, saját anyagából amit a hosszából levágtam.
Szóval levágtam egy darab anyagot és csak elkezdtem csinálni, lesz ahogy lesz alapon.


Félbehajtottam az anyagot, színével kívül, tehát nem kifordítva. Beszegtem a szélét, majd elkezdtem úgy varrni az alját, hogy az öltések között jó sok helyett hagyva összehúztam közben az anyagot. A végén lett egy jó hosszú nagyon tekeredő kukacka.


Ezt szépen elrendezgettem egymásra fektetve a fodrokat, hogy egy "két emeletes" virágszerűség legyen belőle.


A végüket (mindkettőt, átellenesen) hozzávarrtam a mellettük lévő fodorhoz, hogy egyben maradjon.


Végül kiválasztottam, melyik oldala lesz a látszó oldal, és úgy szúrtam be középen a tűt (és vele a cérnát, hogy ezen a választott oldalon jöjjön elő, majd gombot varrtam a közepébe.


A végén még szépen elrendezgettem, és egymással lévő két ponton a szélükön pici öltéssel fixáltam.


Fel lehet varrni bárhová, de én inkább biztosítótűt használok a ruhához, hogy egyszerűbb legyen a ruha mosása.


2 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kedves Látogató!
Köszönöm, hogy megtiszteltél bizalmaddal és látogatásoddal. Remélem, nagyon jól érzed majd magad nálam, és sok új ötletet tudok neked adni. Ahhoz, hogy hosszútávon működhessen a blog és sokáig tudjak az olvasóknak örömet okozni (és én is sokáig örömöm lelhessem az alkotásban), arra kérlek Téged, hogy a blogban megjelent tartalmakat ne másold, hanem a link megjelenítésével jelöld meg a forrást, mert rengeteg munkám van a kitalálástól a megvalósításon át egészen addig, hogy ide (igényesen) felkerülhessen bármi. Köszönöm megértésedet! ;-)
Szeretettel várlak vissza :-)
Fanni