2011. augusztus 31., szerda

Nyárbúcsúztató

Azt kell mondjam, ma egy igazán szép utolsó nyári napot élhettünk meg. Nekem legalábbis az volt. Nagyon 'stílusosan' teltek el az idei nyár utolsó percei, Gyönyörű napsütéses nap volt, mégis a levegőben éreztem azt a tipikus őszi illatot, ahogy kezd. A nap nem tűzött, inkább olyan finom forró volt.
Imádom az őszt. Igaziból nincs olyan évszak, amit nem szeretnék! Imádom a csípős reggeleket, és ahogy örülnek az emberek egy kis csiklandozó napsütésnek. IMÁDOM az ősz színeit, van ebben az egész egy szomorú gyönyörűség, ahogy minden szépen lassan nyugovóra tér, és ahogy egyre kevesebb a világos órák száma. Imádom az őszben a Halloween lázt, ami már nálunk is kezd felkapott lenni, imádom hogy egyre jobban készülünk az ünnepekre. Imádom benne a finom sálakat és kabátkákat, a puha kardigánokat és hogy sok-sok forró csokit és/vagy teát iszunk, hogy ne fázzunk. Szeretem a ködöt is, van benne valami varázslatos. Hogy estére begyújtunk és bevonul mindenki a kis fészkébe, olyan meghitt nem?

Hogy milyen nyarat hagytunk MI a hátunk mögött? Ez a nyár számunkra minden ízében különleges volt.
  • Vettünk egy házat. Még most sem hiszem el, hogy sikerült! Legutóbb akkor voltam így, mikor sok 'kudarc' után végre ott dobogott a kis szíve a kisbabámnak (aki ugye Nimród:P). Csípjetek meg!!! Soha többet nem lesz még egy ilyen nyarunk, az ember nem nagyon vásárolgat házat sűrűn :)
  • Új munkahelyem lett. Pontosabban végre lett munkahelyem, ami fél év gyötrelem, 75 beadott pályázat ÉS 5 állásinterjú után kaptam. Ha egyszer el is megyek innen, akkor is egyedi lesz, mert a másik új munkahelyem nem lehet ugyanez ... na értitek :D
  •  Azt hiszem egy újabb mérföld követ hagytunk el a házasságunkban. Nem tagadom, rettentő türelmetlen vagyok/voltam ez alatt az idő alatt, és nagyon sokat veszekedtünk. Persze sok hülyeségen főleg. De már látjuk a fényt az alagút végén, és mivel nem adtunk be válási papírokat, most már átvészeljük a maradék kis időt valahogy :)
    Ajánlom mindenkinek, aki úgy érzi, hogy ellaposodott a kapcsolata, vagy szeretné megerősíteni azt, hogy vegyen egy házat. Vagy csak szimplán kezdjen jóó alapos felújításba. Garantált lesz az edzés, és még terapeutára sem kell költeni (csak gipszkartonra...)
  • Mint szülő, megtanultam egy újabb dolgot a gyerekem kis "testének működéséről" és MEGINT rá kellett jöjjek, hogy az egészségnél nincs nagyobb kincs. Persze jobb lett volna, ha a dokik nem ijesztgetnek rákkal meg hasonlók, de minden jó ha a vége jó, nem?
  • RENGETEG új barátot és ismerőst szereztem!
  • Időjárást tekintve elég végletes volt, de én spec. nagyon örülök, hogy nem voltak 40 fokok hetekig. 
Milyen terveink vannak az őszre?
Hááát, azon kívül, hogy végre szeretnénk beköltözni és elkezdeni a kellemesebb részt: dekorálás....
Én pl utolsó félévemet töltöm a  főiskolán és végre leadom a szakdolgozatomat. Nagy dolog életemben, lévén, hogy első. Nem mondom,hogy utolsó, ki tudja, bár perpill. úgy érzem, bármit megtanulok még, tanulni szeretek, de se főiskolára se egyetemre nem vagyok hajlandó menni!
Hangolódunk ezerrel a karácsonyra, mert idő kell a sok sk ajándékhoz. Meg hát persze első házikós karácsonyunk lesz, ez sem elhanyagolható :)
Egy ideje már megtanítottam magamat arra, hogy mindenért legyek hálás és mindenben próbáljam a jót keresni és ha valami nem úgy történik, ahogy vártam vagy terveztem, várjam ki a végét. Nem könnyű, de könnyebb vele! Épp ezért azoknak, akik kezdenek egyre jobban szomorkodni, hogy vége a nyár és jön a hideg, azoknak küldöm ezt a Micimackó-Ajándékozás ideje című nagyestés meséből az egyik dalt. Sokadik hallgatásra (ill hogy a gyerekem nézte) vettem észre a szövegét:

"Minden évszak csupa derű, boldog érzés!
Minden évszak csupa derű, álomkép!
Nézd a fák közt kergetik a napfényt,
A mézet gyűjtő méhikék,
Okkal és joggal mondod azt hogy élsz, mert élni szép!
Hát minden évszak csupa derű, boldog remény!
HÁLÁT ADJ HÁT A FÖLDÖN MINDENÉRT!
Víg madárdal zengve csendül,
MINDEGY tél van, ősz vagy nyár,
Hisz minden évszak csak Téged vár!"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kedves Látogató!
Köszönöm, hogy megtiszteltél bizalmaddal és látogatásoddal. Remélem, nagyon jól érzed majd magad nálam, és sok új ötletet tudok neked adni. Ahhoz, hogy hosszútávon működhessen a blog és sokáig tudjak az olvasóknak örömet okozni (és én is sokáig örömöm lelhessem az alkotásban), arra kérlek Téged, hogy a blogban megjelent tartalmakat ne másold, hanem a link megjelenítésével jelöld meg a forrást, mert rengeteg munkám van a kitalálástól a megvalósításon át egészen addig, hogy ide (igényesen) felkerülhessen bármi. Köszönöm megértésedet! ;-)
Szeretettel várlak vissza :-)
Fanni