2012. január 11., szerda

Pillangó torta

A tavalyi Toy Storys torta mellett élt bennem a vágy, hogy csinálhassak egy pillangós tortát egyszer, mikor megláttam ezt. Kapóra is jött a februári szülinapja egyik húgomnak, aki-gondoltam-biztos értékeli majd. Aztán elmentünk Barbie után nézni, és nem egy "sima" babával tértünk haza, hanem egy Pillangóval (imádom a pillangókat is...)! A szárnyacskákat le lehetett venni a hátáról így kapóra jött, hogy a torta - szárnyak után is van ill lehet szárnya a Barbinak. Azért az eredeti szoknyát is levettem, hogy ne legyen krémes, helyette inkább csináltam egyet marcipánból. Hogy fokozzuk az élvezetet, mindezt pillangós ajándék tasak keretében adtuk át :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kedves Látogató!
Köszönöm, hogy megtiszteltél bizalmaddal és látogatásoddal. Remélem, nagyon jól érzed majd magad nálam, és sok új ötletet tudok neked adni. Ahhoz, hogy hosszútávon működhessen a blog és sokáig tudjak az olvasóknak örömet okozni (és én is sokáig örömöm lelhessem az alkotásban), arra kérlek Téged, hogy a blogban megjelent tartalmakat ne másold, hanem a link megjelenítésével jelöld meg a forrást, mert rengeteg munkám van a kitalálástól a megvalósításon át egészen addig, hogy ide (igényesen) felkerülhessen bármi. Köszönöm megértésedet! ;-)
Szeretettel várlak vissza :-)
Fanni