2011. október 31., hétfő

Toy Story torta

Tavaly előtt szállt meg a torta és sütidíszítés mániája :) Alig vártam, hogy legyen egy-egy alkalom tortát készíteni valakinek, valami személyre szabottan. Nem megy rosszul, de még messze vagyok a "húúúdeszép" tortáktól. Szerintem messze is maradok, mert bár szeretem csinálni, más jobban megy és inkább abba ölöm az energiámat :)
Ez a torta legkisebb öcsémnek készült, aki október végén ünnepli szülinapját és nagyon nagyon szereti a Toy Story mesefilmet (és van köztünk 20 év korkülönbség :) ). Látható a játék is, amiről mintáztam a tortát ( ez volt az első díszítésem, amit nem marcipánból, hanem marshmallowból készítettem s színeztem meg ételfestékkel). Sőt, még ilyen témájú képeslapot is találtunk, szóval egy igazi Toy Story témájú szülinapi meglepetést sikerült összehozni :)



Aki nem ismerné: kb. egy időben jött ki a mesefilm 3. része, és lett öcsém 3 éves, ezért a "Gabi 3" ugyanolyan, mint a "Toy Story 3" felirat, amit reklámoztak :)
Ronda és finom, viszont nagyon örült neki az ünnepelt!

Egy másik, hogy nem mindig a gazdag marcipándíszítéstől lesz különleges egy torta.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kedves Látogató!
Köszönöm, hogy megtiszteltél bizalmaddal és látogatásoddal. Remélem, nagyon jól érzed majd magad nálam, és sok új ötletet tudok neked adni. Ahhoz, hogy hosszútávon működhessen a blog és sokáig tudjak az olvasóknak örömet okozni (és én is sokáig örömöm lelhessem az alkotásban), arra kérlek Téged, hogy a blogban megjelent tartalmakat ne másold, hanem a link megjelenítésével jelöld meg a forrást, mert rengeteg munkám van a kitalálástól a megvalósításon át egészen addig, hogy ide (igényesen) felkerülhessen bármi. Köszönöm megértésedet! ;-)
Szeretettel várlak vissza :-)
Fanni