2011. október 17., hétfő

Őszbe burkolózva

A "nem érdekel" mozgalmamnak (lesz halloween buli és egyéb, hiába nem tudtunk még átköltözni) következő állomása, hogy a felfordulásban, ami most nálunk honol 48nm-en, próbáltam egy kis "szigetet" létrehozni, amire mindig ránézek, mikor kezdem a türelmemet elveszíteni a könyves dobozokat kerülgetve. Ugyanis azokat (meg mást is) elkezdtünk összepakolni, jött nekem segítség, hiszen mi majd költözünk a múlt hétvégén :D Férjecském nehezebben tolerálja a dobozokat, ajánlottam neki, hogy nézzen ő is oda, már a szigetre, de nem hatotta meg :D.




Így aztán fogtuk magunkat Nimróddal, és vasárnap csináltunk néhány őszi dekorációt. Nagyon izgult  a kisember, minden egyes darab festéknél stb amit adogattam a kezébe, hogy vigye ki az asztalra, azt mondta: köszi, köszi, köszi...


Emlékeztek a kéz, ujj, láblenyomatos gyűjteményemre? Na abból válogattuk ki az őszieket, ill a pulykásat én találtam ki, bár annyira nem sikerült :D. De jót szórakoztunk. Balról a második az sok-sok Barbapapa, Nimród rendelésére és közreműködésével. Legalább őszi színekben :)





Dísztökök mind-mind a kertünkből vannak,a virágok is, a nagy tökből pedig lámpást fogok faragni 1- 2 hét múlva. Idén egy Angry Bird-sel fogok kedveskedni szerintem Nimródnak, mert most ez a sláger nála. "Pipi tök" lesz.



Ez pedig egy kis ízelítő egy későbbi posztból ;) Szintén őszi téma....


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kedves Látogató!
Köszönöm, hogy megtiszteltél bizalmaddal és látogatásoddal. Remélem, nagyon jól érzed majd magad nálam, és sok új ötletet tudok neked adni. Ahhoz, hogy hosszútávon működhessen a blog és sokáig tudjak az olvasóknak örömet okozni (és én is sokáig örömöm lelhessem az alkotásban), arra kérlek Téged, hogy a blogban megjelent tartalmakat ne másold, hanem a link megjelenítésével jelöld meg a forrást, mert rengeteg munkám van a kitalálástól a megvalósításon át egészen addig, hogy ide (igényesen) felkerülhessen bármi. Köszönöm megértésedet! ;-)
Szeretettel várlak vissza :-)
Fanni