2011. október 1., szombat

Süteményt tartó tál

Az egész úgy kezdődött, hogy pl. beleszerettem a pöttyös dolgokba (is), aztán megláttam ezt a Borókában és azt mondtam magamnak, legalább egy tányérom hadd legyen ilyen és csinálok vele valamit!
Aztán szülinapomra meglepett kedvenc Zsuzsim rögtön 6db-al, ami már egy készlet, ahhoz pedig nem nyúlunk. De az pöttyös tányér-áldás esőnek nem volt vége, ugyanis legutóbbi 20%-os akciónál elküldtem a férjemet, hogy vegyen ezt-azt és mellesleg hozzon már egy kis pöttyös tányért, hogy megcsinálhassam amit elterveztem! És hazatért (hirtelen nem tudom hány darab) nagy pöttyös tányérral és egy db kicsivel. Tadaaam, meg van a megfelelő alanyom :)


A kék és rózsaszín tojástartók ezer éve megvannak, hogy minek vettük azt nem tudom, 10-ből mínusz 1-szer eszünk lágytojást. Biztos a színük tetszett meg. Most viszont jó lesz a sütis tálcámhoz lábnak.
Kerámiához való ragasztó rúddal és ragasztó pisztollyal összeragasztottam a két tojástartó alját.


 Kiszámoltam a tányér közepét és ehhez képest a tojástartó kerületét lemértem, filccel jelöltem.


Leellenőriztem még odaragasztás előtt (mérőszalaggal), hogy biztosan középen lesz.


Odaragasztottam és kész is van.


 Eredmény képekben:

E

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kedves Látogató!
Köszönöm, hogy megtiszteltél bizalmaddal és látogatásoddal. Remélem, nagyon jól érzed majd magad nálam, és sok új ötletet tudok neked adni. Ahhoz, hogy hosszútávon működhessen a blog és sokáig tudjak az olvasóknak örömet okozni (és én is sokáig örömöm lelhessem az alkotásban), arra kérlek Téged, hogy a blogban megjelent tartalmakat ne másold, hanem a link megjelenítésével jelöld meg a forrást, mert rengeteg munkám van a kitalálástól a megvalósításon át egészen addig, hogy ide (igényesen) felkerülhessen bármi. Köszönöm megértésedet! ;-)
Szeretettel várlak vissza :-)
Fanni