2011. október 27., csütörtök

Karácsonyi asztalterítés

Azért nincs korán ezen rágódni, mert:
1. 51 nap van hátra december 24.-ig
2. semmi, de semmi koncepcióm nincs. De annyira, hogy még egy picike részletet sem tudtam még kitalálni.
És hát ötletek kellenek, kérem szépen, mert semmit sem hagyunk a végére, és mivel ezt (is) tuti tarkítom majd valami kézzel készítendő dologgal, lévén, hogy a házfelújítás derekán s költözködés küszöbén vagyunk, időben kell tudnom: mit akarok????

Eddig 2 karácsonyi vacsit ill estebédet rendezhettem én. Na nem azért mert, nem engedték előbb :D házasságunk első karácsonyán anyósoméknál volt a nagy család, mert úgy szokták meg, köv évben minden percben szülhettem és csak a 2 sarokkal odébb lévő anyámékhoz mertem elmenni, és utána már én rendeztem :) Bármely más ünneplést átengedek az év többi napján (na jóóó nem mindet :D) de a karácsony a szívem csücskéne legcsücske és idén végre! teljesül! az álmom! hogy a családi házunkban! naaaaagy nagy asztal mellett! naaaagy nagy családi vacsit rendezek a családnak! jaj úgy izgulok... és szeretném ha innentől ez már így is lenne..

Megmutatom a tavalyi és tavalyelőtti trendet:

2009





Az asztal közepén futó organza szalag az esküvőnkről maradt, hasonló módon volt az esküvői vacsinál az asztalon. A tányéralátétek egyszerű (szép) papírszalvéták, hogy még se legyen az a nagy fehérség magában. Elszórtam egy kis csillag konfettit és a gyertyákra és felkötöttem az organzából egy masnit. Az arany mécsesek csak díszként szolgáltak magukba, azokat nem gyújtom meg, mert bármikor jól jöhet dísznek :)

2010




Ezt az asztaldekorációt már jóval előbb megálmodtam, minthogy kezdődött az advent. Éppen ezért sokat kutakodtam sötétkék terítő után, ami damaszt (-jellegű) és nem drága és nagy. Végül a vaterán találtam rá és nagyon szép! 
A szalvéta gyűrűk egy este alatt elkészülte: kartonból kivágtam a levélformát, majd piros strasszkővel utánoztam a piros bogyókat. Ugyanez került a gyertyára is, az egyszerűség kedvéért :)
A virágot aznap reggel vette a férjem a  virágosnál, így lett élő és friss virágkompozíció. 

Trükk, hogyan lehet nagy és széles szájú vázába virágot rakni, hogy ne essen szét?
Rácsozva fel kell ragasztani celluxot és a rácsok között be lehet tűzdelni a virágot :)

Szóval idén se kéket, se bordót, se aranyat nem szeretnék...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kedves Látogató!
Köszönöm, hogy megtiszteltél bizalmaddal és látogatásoddal. Remélem, nagyon jól érzed majd magad nálam, és sok új ötletet tudok neked adni. Ahhoz, hogy hosszútávon működhessen a blog és sokáig tudjak az olvasóknak örömet okozni (és én is sokáig örömöm lelhessem az alkotásban), arra kérlek Téged, hogy a blogban megjelent tartalmakat ne másold, hanem a link megjelenítésével jelöld meg a forrást, mert rengeteg munkám van a kitalálástól a megvalósításon át egészen addig, hogy ide (igényesen) felkerülhessen bármi. Köszönöm megértésedet! ;-)
Szeretettel várlak vissza :-)
Fanni