2011. október 15., szombat

Adventi koszorú(k)

Említettem már, hogy idén valahogy ki akarok törni a kerek ajtókoszorúk-díszek és adventi koszorúk megszokott világából. Eddig, ha ezekről volt szó, mindig és csakis kerekben tudtam gondolkodni. Ajtódíszekről más esett szó, őszi készen is van, méghozzá a téli/karácsonyit is ennek a keretnek a felhasználásával fogom elkészíteni. Na de mi a helyzet az adventi gyertyákkal? Már tavaly más fajta volt, idén is más fajta lesz. Meg is van az ötletem, hogy "mi", de ez maradjon meglepetés EGYELŐRE :) Sőt, annyi ötletem van egy koncepció alapján, hogy többet fogok csinálni és megpróbálom eladni őket. Vagy elajándékozni. Az az érzés szuper, hogy ötletemet fizikálisan is megvalósítottam.
Így október közepén már agyalok rajta, hogy időben elkészüljenek, mert mikor végre beköltözhetünk, majdnem kezdődik az advent. Előre készülök, mert akkor lesz pakolni valóm bőven...
Addig is-mint mindig-megmutatom miket alkottam eddig adventi koszorú címén. Nem mind a miénk volt, valamikor meglepetésnek készültek valakiknek.

Ez a koszorú kék raffiával van körbetekerve. A kezem is kék lett utána.

Bocsánat a rossz minőségű, homályos képért :/ Ez a koszorú élő borostyánlevéllel volt betekerve. A koszorú alap önmagában is szép volt, ezért a többi években a gyertya-masni önmagában is megállta a helyét-mivel a levelek elszáradtak, de a 4 hetet simán kibírta.
Felirat hozzáadása
 Nem a legszebb alkotásom :D Nagymamám kért egy NAGYON egyszerű adventi "koszorút". Ez tényleg az lett és neki nagyon tetszett!
 Az alap mézeskalács de jó masszív tésztából, hogy összeálljon. Hosszúkás tepsiben sütöttem ki. Még melegen nyomtam bele a gyertyákat, hogy legyen meg a helyük. A gyertya körüli levélkék a magyal vagy faggyal leveleket hivatottak utánozni: karácsonyfa alakú formából nyomtam ki, és zöld, csillogós festékkel festettem rá az erezetet. A mézes kenyérke-alapot pedig lakkoztam és csillámoztam! Nagyon finom mézeskalács illat volt a koszorú környékén. Tényleg egyszerűt szerettem volna csinálni, sikerült :)

Utóbbi mézeskalácsra még olyan csodákat találtam az interneten, hogy ámultam tőlük, azok persze több munkát és időt is igényelnek. Jó alap viszont a magyar motívumok felélesztésének pl.
Ha lenne idén több időm-ami most nincs, egy kis karácsonyi városkát csinálnék meg só-liszt gyurmából, és a sarkokon a háztetőkben lennének a mécsesek. Középen a  Főtér karácsonyfával. Esetleg jégpályával körülötte is szereznék korcsolyázós babákat, pici figurákat.
Mindezt persze kifesteném, nem túl részletgazdagon, de csillogósan és színesen :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kedves Látogató!
Köszönöm, hogy megtiszteltél bizalmaddal és látogatásoddal. Remélem, nagyon jól érzed majd magad nálam, és sok új ötletet tudok neked adni. Ahhoz, hogy hosszútávon működhessen a blog és sokáig tudjak az olvasóknak örömet okozni (és én is sokáig örömöm lelhessem az alkotásban), arra kérlek Téged, hogy a blogban megjelent tartalmakat ne másold, hanem a link megjelenítésével jelöld meg a forrást, mert rengeteg munkám van a kitalálástól a megvalósításon át egészen addig, hogy ide (igényesen) felkerülhessen bármi. Köszönöm megértésedet! ;-)
Szeretettel várlak vissza :-)
Fanni